Försvara FZ:s ära - fräs grus i MotorStorm

Inaktiv

*Meeeeeeooooooooooom* akta! Emil är en Messerschmidt!

Inaktiv

Se till att VI vinner nu, heja heja


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem
Skrivet av Langos:

Sjukt att det ar ett konsolspel som ska avgora FZ ode.... GON hade en bra kronika om hur realistisk grafik man vill ha i spel, klart lasvard.

I believe we may have a traitor amongst us!

Inaktiv
Skrivet av Resident Emil:

Jag förstår också att man med lite god vilja kan läsa in paranoida plattformskrig i mitt tidigare inlägg och gratulerar den som lyckades med det, även om det var felaktigt.

Även din analys var felaktig. Jag svarade endast på frågan om tävlingen var sponsrad av Sony, inte om PS3:an. Jag kan inget om PS3, XBox eller vad nu alla konsoler heter. Senaste gången jag spelade på en konsol seriöst var på 90-talet.

Mitt inlägg rörde alltså Sony (visste inte ens att de låg bakom PS3 förrän nu!), och jag undrar fortfarande om du anser det vara ett problem att tävlingen är sponsrad av dem.

Medlem

Synd att spelet inte är lika snyggt som på screenshotsen. =/

Inaktiv

Hur kommer det sig att man aldrig har hört talas om GON? Är den väldigt ny?

Hoppas vi spöar dom iaf! Annars får vi väl ta och köra ett PC lir så får dom se


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

Motorstorm...hm. Jaja, ni vet att jag gärna stridit vid er sida om ni valt den förstnämnda varianten.


signatur
Medlem
Skrivet av Toye:

Hur kommer det sig att man aldrig har hört talas om GON? Är den väldigt ny?

Hoppas vi spöar dom iaf! Annars får vi väl ta och köra ett PC lir så får dom se

Anledningen är nog för att ni inte har så stor koll på tvspel Gon har funnits i ca 6år om jag kommer ihåg rätt

Medlem

Den hör typen av tävlingar gillar jag
Anordna en i AoE 2, så är jag med


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem
Skrivet av brtkrb:
Skrivet av Resident Emil:

Jag förstår också att man med lite god vilja kan läsa in paranoida plattformskrig i mitt tidigare inlägg och gratulerar den som lyckades med det, även om det var felaktigt.

Mitt inlägg rörde alltså Sony (visste inte ens att de låg bakom PS3 förrän nu!), och jag undrar fortfarande om du anser det vara ett problem att tävlingen är sponsrad av dem.

Hej brtkrb samt någon mer med läsproblem.
Så roligt att ni försöker förstå vad jag skriver. Om man inte försöker så kan man ju aldrig lyckas, så all heder till er. Just i detta specifika fallet måste jag tyvärr påpeka att det endast är i er bristande läsförmåga som jag ens antyder att det skulle vara ett problem att Sony sponsrat tävlingen.
Det enda jag undrade var ifall det fanns någon anledning till att just Motorstorm får agera arena för tävlingen, samt om det isåfall beror på att Sony sponsrar tävlingen. Nu när vi fått svar på det så är det mycket lättare att spekulera kring vad priserna kan bestå utav än tidigare. Till exempel har sannolikheten att förstapriset är en Wii minskat drastiskt nu. Om detta gör mig till en messerschmidt så får jag väl leva med det.

Till Tompa vill jag säga: Tack för att du tog dig tid att besvara min fråga. Att tävlingar är sponsrade är inget att skämmas för.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Inaktiv
Skrivet av Resident Emil:

Hej brtkrb samt någon mer med läsproblem.
Så roligt att ni försöker förstå vad jag skriver. Om man inte försöker så kan man ju aldrig lyckas, så all heder till er. Just i detta specifika fallet måste jag tyvärr påpeka att det endast är i er bristande läsförmåga som jag ens antyder att det skulle vara ett problem att Sony sponsrat tävlingen.
Det enda jag undrade var ifall det fanns någon anledning till att just Motorstorm får agera arena för tävlingen, samt om det isåfall beror på att Sony sponsrar tävlingen. Nu när vi fått svar på det så är det mycket lättare att spekulera kring vad priserna kan bestå utav än tidigare. Till exempel har sannolikheten att förstapriset är en Wii minskat drastiskt nu. Om detta gör mig till en messerschmidt så får jag väl leva med det.

Till Tompa vill jag säga: Tack för att du tog dig tid att besvara min fråga. Att tävlingar är sponsrade är inget att skämmas för.

Käck sarkasm men du behöver verkligen inte vara så pretto. Ett "nej, det gör jag inte" hade räckt gott och väl.

Inaktiv

Men svara mig på denna frågan Hur anmäller man sig?

Medlem
Skrivet av Mr. G:

Den hör typen av tävlingar gillar jag
Anordna en i AoE 2, så är jag med

Håller med. Ge oss fler sånna här tävlingar så att vi medlemmar får deltaga. Till slut kanske vi blir en stor multigame-clan och det skulle ju inte sitta helt fel att spela under FZ's logo.

Jag är lätt på om det ska spelas CS:S och möjligtvist DOD:S och BF2.

Inaktiv
Skrivet av Birchoff:

CS:S och möjligtvist DOD:S och BF2.

så länge överlevde den klanen innan den blev en av massorna..

Medlem
Skrivet av Fofflan:
Skrivet av Langos:

Sjukt att det ar ett konsolspel som ska avgora FZ ode.... GON hade en bra kronika om hur realistisk grafik man vill ha i spel, klart lasvard.

I believe we may have a traitor amongst us!

Kanske det kanske det, jag tyckte artikeln var mycket val skriven med ett vuxet sprak, nagot som tyvarr inte alltid kan sagas om FZ alster.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

12
Skriv svar