Film från nya Need for Speed

Medlem
Medlem
Skrivet av MB?:
Skrivet av Spectral:

Need for Speed var bra fram tills det första Hot Persuit släpptes.

Men vem vet, det här kan ju bli bra. Rätt svårt att avgöra bara från den där korta teasern.

Tycker att NFS Hot Persuit 2 vart grymt skönt med bra körkänsla och fin grafik dessutom.

Mitt tidigaste spel var NFS 1 men när 2an och 3an kom ut gjorde jag annat. Spelade dom hos nån polare några ggr men that's it. När Hot Pursuit 2 kom ut så spelade jag det som en galning dock. Enda bilspel som jag har suttit över 1 månad och spelat och ändå tyckte det var riktigt riktigt bra innan man slutade. Provade Underground 2 som sög efter 2 timmar, och Most Wanted har jag inte provat än.

Inaktiv
Skrivet av N3m35i5:

Jag ska stypa EA

Ställ dig i kön.

Medlem

Bara jag som saknar de gamla fina bilarna som de hade förra istället för de jävla japanska standardbilarna som folk trimmar upp?

Sedan så tycker iaf jag att Porsche Unleashed är ett av de bättre spelen i serien


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

ser ju onekligen bra ut. Älskar ljudet av motorn och att avgasröret rör på sig

Skrivet av Dumlen:

Bara jag som saknar de gamla fina bilarna som de hade förra istället för de jävla japanska standardbilarna som folk trimmar upp?

"Ris kokare"... "Pokémon bilar" ? 8)

Skrivet av Dumlen:

Sedan så tycker iaf jag att Porsche Unleashed är ett av de bättre spelen i serien

Gillade det också!, skulle vilja ha en ny version dock som lite mer 2007 och lite mer Forza-GranTourismo aktig men bara med Zuffenhausens finest..

:heart:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Sedan så tycker iaf jag att Porsche Unleashed är ett av de bättre spelen i serien

Tycker detsamma, Porsche Unleashed var sjukt jävla roligt! Dock så var det också sjukt jävla svårt när man kom till 80-tal/tidigt 90-tals bilarna :/

12
Skriv svar