Valve snackar Episode Two

Robot
Inaktiv
Valve snackar Episode Two

Apart from the ability to launch content at shorter intervals MY ASS
sam and max's episoder visar hur episodic gaming ser ut...

valves försök är ett skämt.......de tar för lång tid på sig att göra varje del.....jag kan förstå att det tog sån tid att göra vanliga hl2 i den slöa takt som de "jobbar"..

hahahaha


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Håhå jaja, börjar nästan kännas överhypat, på så sätt att man börjar bli less på det.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Det är en sak att skicka ut massa spel och en annan att göra det med en bra handling och trevlig omgivning. Sam & Max ger nästan inget av det =/

Medlem

Valve har väll aldrig sakt att dom just ska släppa i samma fart som sam and max. Utan mer att i stället för att ta 5-6 år som hl2 tog, så delar dom upp den tiden och släpper oftare.

Medlem

Dom säger ju till och med att dom är "crap" (deras ordval) på att göra klart spelen i tid och i en bra fart. Men skönare det än att dom släpper ofärdiga spel

Medlem

Dom är ute efter kvalite inte kvantitet.
"we released Episode One sixteen or seventeen months after Half-Life 2 and Episode Two's going to come in roughly the same amount of time as Episode One, and hopefully Episode Three continues that."
Valve betalara ju själva för utveckligen så vill dom göra snabba skit spel så kan dom, men ingen skulle köpa skiten. Ser ju hur det gick med sin episodes.

Redaktör

Den stora frågan är varför de envisas med att ange releasedatum de inte kan hålla... Säg istället, "Vi vet inte när det blir klart. Kanske om 15 månader, men ta det inte som ett löfte. Vi återkommer med besked strax innan release.". Eller varför inte "When it's done"...?


signatur
Medlem

gillar att dom anger datum för då har man något att gå på, sedan att det händer att man måste ha lite mer tid så kan man bara säga det. Det är ett spel, vi dör inte om det ej kommer ut då det är sagt.

Medlem

Bryr mig inte jag kan vänta hur länge som helst på Detta spel.. skönare story o känsla får man leta efter ;P

Diggar Eurogamers sista fråga ha ha klockers


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

1
Skriv svar