Fet StarCraft II-film hos FZ

Robot
Inaktiv
Fet StarCraft II-film hos FZ

Tycker att det ser väldigt bra ut, stilen följer det förra spelet.

Medlem

riktigt saftigt ^^ ser ju roligt ut också

Inaktiv

Sitter o försöker komma tillbaka i BW hehehe fan va svårt det är

Medlem

Antar att det var fler än bara jag som tipsade?

Är samma som finns på IGN fast i hög upplösning och med kommentarer.

Medlem

ser kanon bra ut

Medlem

Tycker det är så synd att grafiken/designen ser så pluttinuttig ut, får någon slags Warcraft 3 vibbar av det...

Starcraft 2 skall vara som ettan; rått och skitet med massvis med blod och kroppsdelar överallt - som när ens marines i bunkrarna understödda av siege-tanks gör zerg-splatt av anfallande hydralisker och det blir en röd o fin matta av blod, eller som när zerglingsen gör sushi av marines och man ser hur huvudena ploppar av i en rasande fart.

Det skall vara skitet - med massvis med blod - och huvuden som rullar!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

det ser riktigt snyggt ut, stort plus att det följer den grafiska stilen från ettan


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Jag längtar Men som Sharpblade sa, lite WC3 vibbar över grafiken.

Medlem
Medlem

Fulast är ju dock gubben med pipa och nietszche-mustasch.

Medlem

Orgasmatron: Han var ju cool ju

Nej men tycker det är lite för mycket kiddiegraphics och förlite smuts precis som Sharpblade säger, men det avgörande för mig är dom flytet från Starcraft kommer vara kvar.

C&C t ex hadeju tappat allt flyt som fanns i de tidiga spelen och RA2

Medlem

Det jag irriterar mig mest på är Siege Tanksens utseende... :evil:


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Skrivet av Fik0n:

Orgasmatron: Han var ju cool ju

hehe, inte lika cool som raynor och kerrigan

Nån som vet vilken rating blizzard strävade efter till spelet? Har för mig jag hörde det i nån av filmerna, men orkar inte lyssna efter själv.
Men de brukar ju köra med T-rating. Det jag finner intressant med detta är att Starcraft (1an) och World of Warcraft har båda T, men själva spelen har ju en helt annan atmosfär. WoW känns verkligen 12+ medans Starcraft kändes iallafall 15+.....kanske man håller på att bli gammal haha

Medlem
Skrivet av zilke:

Det jag irriterar mig mest på är Siege Tanksens utseende... :evil:

Samma här, det mesta ser jättebra ut, men tanksen (i Siege-läge) ser riktigt konstiga ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av zilke:

Det jag irriterar mig mest på är Siege Tanksens utseende... :evil:

Samma här, det mesta ser jättebra ut, men tanksen (i Siege-läge) ser riktigt konstiga ut.

Får instämma, det jag ogillar mest hittils, tillsammans med marines sköldar ?? wtf..

Inaktiv

fjuttigaste nuke's jag sett. :/

Medlem

grym video älskade slutet:D var roligt:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av zilke:

Det jag irriterar mig mest på är Siege Tanksens utseende... :evil:

Samma här, det mesta ser jättebra ut, men tanksen (i Siege-läge) ser riktigt konstiga ut.

Dessutom verkar de inte ge någon bra feedback alls, inte alls som i gamla StarCraft, man knappt hör eller ser de i detta... ok, ja, de ser "udda" ut, lite för runda på något sätt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Frunk Tactical Nukes dvs inte en 500 megaton bomb. Samt att nuksen i ettan var likadana. Tanken är inte att man ska utplåna hela kartan utan det du siktar på.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hade velat att det skulle vara lite mindre gulligt, blir ofta så när spel tar an bättre grafik tycker jag.. kanske är bara jag som inbillar mig


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Glöm inte att det första dom säger i filmen är något i stil med att detta är inte på något sätt den färdiga produkten och dom lär ju ta till sig av kritiken de får nu efter denna lilla presentation av spelet så vore ju inte helt otroligt att de ändrar lite saker

Medlem

mothershipsets abilitys är snodda från dota ;D

Inaktiv

Vad kan man säga förutom; j-t snyggt och hyffsat inovativt...(men personligen saknar jag gamla godingar (utan resurssamlande) som Close Combat - någon som vet något mer i den changeren?))

Medlem

genre.

Men du borde titta på t.ex. Ground Control 1&2 samt kommande World in Conflict. Alla av svenska Massive.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av zilke:

Det jag irriterar mig mest på är Siege Tanksens utseende... :evil:

Samma här, det mesta ser jättebra ut, men tanksen (i Siege-läge) ser riktigt konstiga ut.

Kan bara hålla med. tanksen i SC(1) ser riktigt bra ut, men här ser dom ut att vara gjorda i plast.

I övrigt ser spelet riktigt bra ut!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Framtiden är grym och mörk. Det är bra att protoss finns så dom kan göra den ljusare ^_^

Tanksen var rätt annorlunda men fortfarande så har dom massa tid över att fixa och dona. jag tror att dom vill visa mycket ibörjan för att få feedback om saker o ting. *thereisnocowlevel*

Medlem

Jo Warcraft III ändrades ganska mycket från betan till release, t.ex. steam tanksen var ju först apc'er med spikklubbor som sedan gjordes om med kanoner osv. Så visst kommer saker och ting ändras...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

SHIT VA FET MANNEN!


signatur

bäst

Inaktiv

Ovanligt att Protoss fortfarande kan vinna med enbart zealots

12
Skriv svar