Medal of Honor: Airborne filmat

Robot
MFC
Medlem
Medal of Honor: Airborne filmat

mumma!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

jävligt coolt


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Härligt, ser man definitivt fram emot!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kan bli tufft.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

jag som köpt ny dator och allt
hurra

Medlem

Så skönt de såg ut att skjuta i detdär spelet!

Medlem

Verkar ju bli rätt lyckat


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Förutom själva skjutandet (som dom iofs har visat förr bara inte lika mycket) så är det inget nytt, dom visar samma förbannade bana och samma hopp hela tiden. Fan va trist

Medlem

Personligen nöjer jag mig med att dom visar just den banan - vill inte se för mycket av vad som komma skall.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Personligen nöjer jag mig med att dom visar just den banan - vill inte se för mycket av vad som komma skall.

Visste du inte att det bara ska bli en bana

Inaktiv
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Ankh:

Personligen nöjer jag mig med att dom visar just den banan - vill inte se för mycket av vad som komma skall.

Visste du inte att det bara ska bli en bana

Jag tror inte det, men jag måste fråga.. Stämmer det?

Medlem

Grafiken och så var väl okej, men irriterade mig lite på ljudet på Thompson M1.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

De kan ta sin musik o köra upp nånstans iaf


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Ankh:

Personligen nöjer jag mig med att dom visar just den banan - vill inte se för mycket av vad som komma skall.

Visste du inte att det bara ska bli en bana

nej det kommer vara fler banor. Jag antar att du skojjade eller hur?

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Grafiken och så var väl okej, men irriterade mig lite på ljudet på Thompson M1.

Jag irriterar mig på att man kan vara två meter ifrån en handgranat som exploderar. :\


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av Ctrl:

Grafiken och så var väl okej, men irriterade mig lite på ljudet på Thompson M1.

Jag irriterar mig på att man kan vara två meter ifrån en handgranat som exploderar. :\

Lite granatsplitter har väl ingen dött av Tycker detta verkar riktigt ballt, just de här att du kan landa vart du vill, blir ju riktig airborne-känsla då

Medlem
Skrivet av Ymer:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Ankh:

Personligen nöjer jag mig med att dom visar just den banan - vill inte se för mycket av vad som komma skall.

Visste du inte att det bara ska bli en bana

nej det kommer vara fler banor. Jag antar att du skojjade eller hur?

Självklart skämtade jag bara, därav smileyn hehe

Medlem

Jaha, kan man sätta på slow motion också? :/

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Jag irriterar mig på att man kan vara två meter ifrån en handgranat som exploderar. :\

Grundar du det på sekvensen då allt stannar eller? Där han börjar tala om spelet? (det jag talar om här under)

Skrivet av KingeN:

Jaha, kan man sätta på slow motion också? :/

Det är nog för trailerns skull det är slowmotion - eftersom han börjar prata om linjära spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Grymt kul kommer det att bli! Det enda positiva med att sommaren är slut är att då kommer MOH Airborne!


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

Striderna såg ju så jäkla kassa ut, typ stå 2 m från och spreja med thompson. Hoppas det ändras eller att det var bara för att de var typ odödliga när de spela in trailern. Annars verkar det rätt schysst.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kom och tänka på en sak när han nämner att man kan landa överallt på banan, på taken, trappor, i husen, bakom fienden osv. Borde ju innebära att man kan landa i ett jäkla träd eller om vinden tar tag i en så man blåser åt helsike iväg utanför banan så man får traska i 15 minuter för att koma tillbaka eller kanske game over?


signatur

How can we win when fools can be kings?

Bara jag som tyckte det såg riktigt kasst ut?..
Hallå Crysis släpps snart!!, detta såg ut som PS2 versionen?

Sen verkade det finnas "bullet time" inbyggt som dom visade i senare skede utav trailern..

Nää onödigt spel att utveckla i överhuvudtaget, MOH har varit omkört sedan länge utav konkurenterna och detta såg knappast ut att förändra någonting..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Bara jag som tyckte det såg riktigt kasst ut?..
Hallå Crysis släpps snart!!, detta såg ut som PS2 versionen?

Sen verkade det finnas "bullet time" inbyggt som dom visade i senare skede utav trailern..

Nää onödigt spel att utveckla i överhuvudtaget, MOH har varit omkört sedan länge utav konkurenterna och detta såg knappast ut att förändra någonting..

så sant, känns så segt.

längtar till crysis!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jaja alla kan ju inte ha samma smak antar jag - men i mitt fall är detta ett givet köp till min ww2 samling. Ser fram emot många timmar av MP mot mina polare (yepp, tro det eller ej..jag har faktiskt folk jag kallar polare!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent

Jag vill se lemlästade kroppar och tarmar! Inte en docka som flyger tio meter när en granat exploderar...

Annars såg det så där lagom underhållande och hjärndött ut.

Medlem
Skrivet av bastard:

Jag vill se lemlästade kroppar och tarmar! Inte en docka som flyger tio meter när en granat exploderar...

Annars såg det så där lagom underhållande och hjärndött ut.

Jag ser gärna ett spel som för säljas


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar