Company of Heroes-uppföljare förkollad

Medlem
Company of Heroes-uppföljare förkollad

ser precis ut som det förra? känns som en expansion tyvärr

Får hoppas dock det blir en bra expansion


signatur

Nämen!

Medlem

Den stora skillnaden är arméerna, som ser ut att bli väldigt annorlunda. Tror att den kommer att bli bra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Låter som att det kommer bli mycket mjölk. Jag är fett törstig.

Inaktiv

...De första bilderna och trailern från Opposing Fronts har släppts i samband med en intervju...

Va? Vart finns trailern?

EDIT: Säg inte att det är den här filmen dom kallar trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=t0xkFvCu2js


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ja, harre javvlar vilket bra veckoslut det är nu då

Först annonsering av Starcraft 2, sedan en glutt på CoHs uppföljare som verkar bli skitbra. Det kan inte vara bättre, de två bästa strategispelen på samma gång!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

Man kan spela som tysk i det nya sp-läget


signatur

War never changes.

Medlem

kan nog bli intressant


signatur

Bengebolle

Medlem

Detta är inte uppföljare utan expansion! Observera, detta är en expansion!

för övrigt blir det trevligt, gillar CoH...mer än starcraft *flame shield activated*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fint med en expansion till COH. Jag kommer garanterat att köpa

Medlem

Är ju ingen expansion eftersom du inte behöver orginalspelet för att kunna lira detta.

Medlem

Najs. Kul att dom lägger till en tysk kampanj också.....som jag förstod det. (?!)

Mycket underhållande spel får jag säga.

Edit: Såg "trailern" nyss.....weeee!!! det finns Priest artilleri med!!!!

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Är ju ingen expansion eftersom du inte behöver orginalspelet för att kunna lira detta.

dark crusade till DoW var en expansion men fristående...alltså, en fristående produkt som inte är tänkt eller skapad som en uppföljare är en expansion.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Detta är inte uppföljare utan expansion! Observera, detta är en expansion!

för övrigt blir det trevligt, gillar CoH...mer än starcraft *flame shield activated*

Vem ska man lita på? Dig eller utvecklarna själva? De har sagt att det är INGET EXPANSION, utan en UPPFÖLJARE!

Förhelvete, leta på rätt information...

Inaktiv

Äntligen får man spela tysk i en kampanj!

Inte många WW2-spel man får göra det, särskilt inte mot västsidan.

Medlem
Skrivet av Bam108:
Skrivet av redmac:

Detta är inte uppföljare utan expansion! Observera, detta är en expansion!

för övrigt blir det trevligt, gillar CoH...mer än starcraft *flame shield activated*

Vem ska man lita på? Dig eller utvecklarna själva? De har sagt att det är INGET EXPANSION, utan en UPPFÖLJARE!

Förhelvete, leta på rätt information...

Yepp, dom säger själv att det är en uppföljare - men dock vill jag påstå att det var lite onödigt att svära över redmac's kommentar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Struggle:

ser precis ut som det förra? känns som en expansion tyvärr

Får hoppas dock det blir en bra expansion

Det är en expansion, det är bara de att den är fristående och kräver alltså inte att CoH är installerat på datorn.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Struggle:

ser precis ut som det förra? känns som en expansion tyvärr

Får hoppas dock det blir en bra expansion

Det är en expansion, det är bara de att den är fristående och kräver alltså inte att CoH är installerat på datorn.

Det är INTE en expansion. Ett helt nytt spel som påminner mycket om COH. Punkt slut.

Medlem

Det är ett uppföljande kampanj till company of heroes. Dom kallar det inte expansion pga att du inte behöver orginalspelet, men det är ju inte direkt några stora förändringar gjorda i spelet förutom nya enheter och uppdrag vilket vi i vanliga fall skulle kalla expansion.
Tycker inte det är fel att kalla det expansion, det håller knappast måttet för att bli kallad riktig uppföljare i alla fall.
Det är mer som first och secound encounter av serious sam. Två fristående spel men det andra spelet är inte en uppföljare i samma bemärkelse som serious sam 2 var.

Medlem
Skrivet av Creep:

Det är INTE en expansion. Ett helt nytt spel som påminner mycket om COH. Punkt slut.

what?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

sweet en typ fristående expansion pack britterna låter lite intressanta me sina fox holes dem kan gräva var som helst typ. och deras mera mobila taktiker.

Medlem

Men argh, kan dom inte lägga alla resurser på deras Warhammer 40k-mmo istället!?

Medlem
Inaktiv

Müms! Relic har själva hintat om ännu fler delar i sin Company of Heroes spelserie, så jag ser fram emot östfronten!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Müms! Relic har själva hintat om ännu fler delar i sin Company of Heroes spelserie, så jag ser fram emot östfronten!

Oj! Det låter mycket lovande!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar