Fler konceptbilder från StarCraft II

Robot
Medlem
Fler konceptbilder från StarCraft II

Nice


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

älskar Blizzard <3

Medlem
Skrivet av Loading:

älskar Blizzard <3

vet itne om man kan säga så tycker dom har gjort mycket dåligt av sig nu än förr:S
dom såg till att nästan alla roll spel som kommer att kosta...
så nu gillar inte jag blizzard även om ajg skulle få pengar av om ör att gilla dom...


signatur

Spela spel är kul ibland.

QRT
Medlem

Ser bra ut.

@ miffot: woot?!

Medlem

vajjert!

edit: 400 inlägg w00t!


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av Loading:

älskar Blizzard <3

vet itne om man kan säga så tycker dom har gjort mycket dåligt av sig nu än förr:S
dom såg till att nästan alla roll spel som kommer att kosta...
så nu gillar inte jag blizzard även om ajg skulle få pengar av om ör att gilla dom...

Jag förstog verkligen inte vad du skrev, försök igen, men skriv så man förstår. :P.

Ser fram emot Starcraft 2 som faan nu, håller på att spela igenom Starcraft1/broodwar kampanjerna nu, friska upp minnet lite.

Medlem
Skrivet av Mykee:
Skrivet av miffot:
Skrivet av Loading:

älskar Blizzard <3

vet itne om man kan säga så tycker dom har gjort mycket dåligt av sig nu än förr:S
dom såg till att nästan alla roll spel som kommer att kosta...
så nu gillar inte jag blizzard även om ajg skulle få pengar av om ör att gilla dom...

Jag förstog verkligen inte vad du skrev, försök igen, men skriv så man förstår. :P.

Ser fram emot Starcraft 2 som faan nu, håller på att spela igenom Starcraft1/broodwar kampanjerna nu, friska upp minnet lite.

Jag tror han ville skriva nåt i stil med "Waaha blizzard tjänar pengar på sina produkter vilket gör dem till elaka kapitalister och därför suger de!"

Inaktiv
Skrivet av miffot:
Skrivet av Loading:

älskar Blizzard <3

vet itne om man kan säga så tycker dom har gjort mycket dåligt av sig nu än förr:S
dom såg till att nästan alla roll spel som kommer att kosta...
så nu gillar inte jag blizzard även om ajg skulle få pengar av om ör att gilla dom...

B.net har ALLTID varit gratis vilket SC2 kommer ligga på. Om de kommer lägga en avgift är inte sagt plus att förse 8 miljoner spelare med ett MMO är inte heller gratis. Alla MMO:s har kostat pengar och Blizzard är inte först ut i den svängen.
Kanske man kan börja lira med Luke-=[]SW[]=- igen... hehe

1
Skriv svar