Film: Nya funktioner i City of Heroes

Robot
Medlem
Film: Nya funktioner i City of Heroes

Lirade trial på detta för ca 100 år sedan, de va rätt ballt faktiskt. Men hur funkar det nu egentligen? Är de typ pvp mellan Heroes och Villains nu alá Alliance vs Horde, som gäller nu eller?


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

heh har funderat på å testa det nångång....
men nu när jag såg trailern så..nä....för nördigt för min smak...
comicbookheroes är inte så stort här i sverige..
vi har bara kalle anka här..


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

So much to do and so little time...


signatur

Retro.

Medlem

Tjenis på er alla.
Nu är det så att jag & en vän kickat igång en Guild i City of Villains.
Så om någon här spelar det och spelar på Servern Defiant och vill joina en guild ämnat för oss nordbor bli gärna medlem i vår nystartade guild "Nordic Villains"


Om ni vill joina vårt guild skicka ett mess till antingen
sila,silawai,darchon,zarchon,zorena.
Och servern vi spelar på är Defiant


signatur

Rise Above

Medlem

ska prova trial idag.....fastnar jag så kasnke jag hör av mig devlin....då ska jag regga på defiant iaf

Medlem

Uhm, jag har letat som en galning efter en trial till detta spel. Vad jag förstått så finns det bara för dom som bor i US? Och så har jag för mig det var något med att man kan få invite? Om så är fallet så skulle jag gärna vilja få en invite, och fattar jag tycke för spelet går jag gärna med i er guild sedan

Medlem

nae det funkar för mig tror jag har precis laddat klart det ska testa snart så det bord eitne va nåra problem nyckel och allt är redan inlaggt.....här har du adressen: https://secure.plaync.com/cgi-bin/free_trial.pl?partner=16

hmm verkar som du har en del rätt i det dus äger...man kan bara köra på us servers....så om du sen köper spelet får du göra en ny gubbe på eu server...tror jag

Medlem

Japp det är en US trial. Men om ni fastnar för liret och börjar lira, börja som sagt på defiant o hör av er till nån av ovanstående chars Själv kör jag en Mastermind, mkt kul klass.
Man skulle kunna säga det är en blandning mellan warlock o hunter i WoW. saken ör dock att här får du mer "pets" ju emr du går upp i lvl. och du får välja i början mellan en rad olika underhugare,
Jag t.ex har valt att ha ninjor som underhuggare, så har två ninjor som gör mitt grovjobb


signatur

Rise Above

Medlem

haha tyckte det var ganska roligt....blir nog att köpa för min del

nu är det köpt...hade lite strul med att aktivera men nu verkar det funka....som sagt kontaktar nån av er så fort jag är inne.

Inaktiv

Har spelat CoH sedan Betan i Usa men spelar numera bara på Europeiska servrarna.
Som den Superhjältenörd jag är älskar jag detta spel.
De som bara testade det när det var nytt borde ge det en ny chans då det nu efter 9 massiva uppdateringar/expansioner är en helt ny upplevelse.
_______________________
Aristocrat Level 50 Defender på Defiant
Doctor Occluder Level 44 Mastermind på Defiant

Global Handle @Aristocrat

Bab
Medlem

Jag testade betan inför det europeiska CoH släppet. Det som jag gillade var att det var så enkelt att hitta vänliga och hjälpsamma spelare att lira med... det va riktig skoj.
Hade jag haft mer fritid, varit arbetslös eller nått hade jag nog testat det en sväng till.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

1
Skriv svar