Blizzard tillkännager StarCraft II

Medlem

Tycker det e bra val av blizzard, många vill se en uppföljare på SC. Hoppas bara det blir ett bra spel och ett de som vanligt släpper det till mac samtidigt som till windows.

Jag tror inte att diablo-fans ska vara oroliga, om inte ett diablo 3 kommer inom de närmsta åren ska jag äte upp min hatt.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv

Jag är jätteglad iallafall.


signatur

a.k.a. KjellChevelle
AMD 64 3800+, 2Gb ram Corsair, Asus 7900 GT 256Mb, MSI K8N Neo4 m.m

Inaktiv

Min brorsa är 6år gammal och har kommit längre än mig på starcraft ):

Medlem

När ska alla fatta att Wow är Diablo3?


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:

När ska alla fatta att Wow är Diablo3?

Hehe.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av cammo:

När ska alla fatta att Wow är Diablo3?

Ja för likheten är ju slående


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sedan så.. Ett diablo 3 skulle aldrig fungera då alla soulstones är helt sönderslagna. Det kan inte bli fler.

Medlem

Är inte Titan Quest en värdig arvtagare till Diablo 2?

PaZ
Medlem
Skrivet av fiend:

Verkar bli ett riktigt kanonlir detta!

Minns tiden när jag och brorsan och två polare satte oss ned och skulle prova spelet. Vi hade ingen aning om vad vi gjorde och vi hade bara spelat Warcraft 1 och 2 innan.

Gissa om vi skrattade gott åt saker som att "gräva ned sig" (trodde ett tag att zerg-rasen kunde gräva tunnlar och komma in i min bas) och "va i helskotta, mina kanontorn som jag byggde skjuter ju inte" (polaren köre terran och trodde att luftvärnstornen skulle stoppa mutalisker).. och "de där enheterna var ju värdelösa, dem dör ju direkt" (polaren körde terran och plague på vultures gjore sitt)..

RIKTIGT grymt lir.
Har spelat både War 2, War 1, SC, War3 och Diablo 1 & 2. Köpt spelen också må tilläggas
Så för mig var alla nya lir välkomnade, men för mig och polarna blir det snart en "reunion" och få spela lite lir igen

Tack för mig.

Mvh Fredrik

vill inte förstöra för dig, men nog borde hans torn skjutit mutalisker

Medlem
Skrivet av Loading:

Sedan så.. Ett diablo 3 skulle aldrig fungera då alla soulstones är helt sönderslagna. Det kan inte bli fler.

stämmer iof inte

"Tyrael: " Praise be to the Light! You have accomplished the impossible!

Diablo and Mephisto have been banished back into the Black Abyss that spawned them, and the corrupted Soulstones are no more. "

Its true.

Medlem
Skrivet av Oneone:
Skrivet av Loading:

Sedan så.. Ett diablo 3 skulle aldrig fungera då alla soulstones är helt sönderslagna. Det kan inte bli fler.

stämmer iof inte

"Tyrael: " Praise be to the Light! You have accomplished the impossible!

Diablo and Mephisto have been banished back into the Black Abyss that spawned them, and the corrupted Soulstones are no more. "


de finns alltid sätt att resurecta de små liven.
Its true.

Medlem

Right, för att återgå till SC2...blev lite besviken på hur det ser ut - hade åtminstone väntat mig något riktigt nice om man nu tvunget skulle ta upp SC igen.[/quote]

Asså jag är säker på att dem hade kunnat göra mycket bättre grafik men dem vill inte att de ska skilja sig så mycket ifrån Starcraft. Då hade dem nog fått mer kritik och mindre spelare, Det hade förstört SC känslan i mina ögon iaf. Blizzard gör mycket få fel och jag är säker på detta spelet inte är ett undantag.

Medlem
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av jingai:
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av hansen:

When is the game coming out?

At this point, it's too early to provide an initial estimate on the release date. As with all Blizzard games, we will take as much time as needed to ensure the game is as fun, balanced, and polished as possible.

Vilket är grymt bra.

Jag tror på det när jag ser det med egna ögon. Ni har väll inte glömt Warcraft Adventures: Lord of the Clans, Shattered Nations eller StarCraft: Ghost som aldrig släpptes?

Nej men vi kommer ihåg att spel som Warcraft, Warcraft 2, Warcraft 3, Starcraft, Diablo, Diablo 2 och sist men inte minst World of Warcraft har släppts. Så varför tvivla överhuvudtaget? Det är en jävla uppföljare, inget direkt nytt och "osäkert" projekt dom håller på med.

Jag tror på det när jag ser det i butikerna. Det är rätt osäkert göra en uppföljare på ett spel som Starcraft då minsta felsteg kan få hela Korea att rasa samman. Många förväntningar att leva upp till. Så jo, det känns rätt osäkert.

jag skjuter mig själv i foten om dem inte skulle släppa Starcraft 2, Det finns inget anledning att lägga ner det nu.

Skriv svar