Snack om Medal of Honor: Airborne

Robot
Inaktiv
Snack om Medal of Honor: Airborne

som sagt, det här spelet kommer förmodligen bli roligt

Medlem
Skrivet av Hooraytio:

som sagt, det här spelet kommer förmodligen bli roligt

håller helt med älskar fps spel med ww2 teman hoppas dom gör det roligt och stort så det blir många timmar spelande:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

*sover*.........*snark*....jasså, ännu ett ww2 FPS....*sover vidare*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

mm e riktigt uppspelt om detta oockså
Finns och kommer ALDRIG typ ta slut på olika koncept
slag elle vad som , som kan komma användas i ww2 spel.

Andra Världkriget är så stort att alla slag aldrig skulle kunna
täckas av Spel Någonsin.

Tycker pesonligen det är väldigt synd att cod4 gått på modern
combat conceptet som känns som en undanflykt inte ett
dugg intressant.

Medlem
Skrivet av redmac:

*sover*.........*snark*....jasså, ännu ett ww2 FPS....*sover vidare*

Du var tydligen tillräckligt vaken att orka läsa och kommentera

Det här spelet + Brothers In arms är vad jag ser fram emot. Är besviken över att CoD blir nutid (men vem vet, kanske spelet är kul endå)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av redmac:

*sover*.........*snark*....jasså, ännu ett ww2 FPS....*sover vidare*

vilken extremt meningslös och trångsynt kommentar.

OK att man gjort många ww2 fps - men betyder det att ett kommande spel i genren är dåligt?

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av redmac:

*sover*.........*snark*....jasså, ännu ett ww2 FPS....*sover vidare*

Du var tydligen tillräckligt vaken att orka läsa och kommentera

Det här spelet + Brothers In arms är vad jag ser fram emot. Är besviken över att CoD blir nutid (men vem vet, kanske spelet är kul endå)

hehe, jo så sant, nja, visst kan man ge detta en chans, men jag är då mer intresserad av BiA: Hells Highway. Dock är jag sjukligt trött på ww2 temat, känns som att det finns mängder med andra perioder som man kan ta upp som är mer intressanta. men men, det är jag det...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av redmac:

*sover*.........*snark*....jasså, ännu ett ww2 FPS....*sover vidare*

Du var tydligen tillräckligt vaken att orka läsa och kommentera

Det här spelet + Brothers In arms är vad jag ser fram emot. Är besviken över att CoD blir nutid (men vem vet, kanske spelet är kul endå)

hehe, jo så sant, nja, visst kan man ge detta en chans, men jag är då mer intresserad av BiA: Hells Highway. Dock är jag sjukligt trött på ww2 temat, känns som att det finns mängder med andra perioder som man kan ta upp som är mer intressanta. men men, det är jag det...

Sådär skrev även alla om Vietnam ett tag. Gick tillbaka till ww2 efter det.. Vad kommer härnäst tro?
Tycker ärligt att Vietnam och lite framåt där är mest intressant. Nutid är för tråkigt på nåt sätt, för mycke teknologi, ska vara du och ditt vapen bara!
Bara min åsikt dock.

Tycker för övrigt att det här spelet ser bra ut, lite tråkigt att alltid vara Amerikansk hjälte dock.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

... Dock är jag sjukligt trött på ww2 temat, känns som att det finns mängder med andra perioder som man kan ta upp som är mer intressanta...

Mer... intressanta? Hmm...

Vietnam-kriget?
Första världskriget?
Koreakonflikten?
Iraqkrigen?
Afghanistan?
Vinterkriget?
Spanska inbördeskriget?
Finska vinterkriget? :$ ...
Falklandskriget?
Kosovokonflikten?
Oktoberkriget? :evil:
...?

WW2 :heart:


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Medlem

..men finska vinterkriget hade faktiskt varit nice - allt med ww2 är ju roligt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Maybe baby ^^


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

1
Skriv svar