Ny version av gratisspelet Warsow ute

Robot
Medlem
Ny version av gratisspelet Warsow ute

Tackar så mycket, detta har jag väntat på.

Inaktiv

Skärp Er FZ Detta är OLd News. Fan spelat detta i snart två år, Skaffa fram lite riktiga nyheter. och Versions updateringen är inte heller någon nyhet.

Medlem
Skrivet av Darkmoor:

Skärp Er FZ Detta är OLd News. Fan spelat detta i snart två år, Skaffa fram lite riktiga nyheter. och Versions updateringen är inte heller någon nyhet.

Nu ska du inte vara sån, uppdateringen är trots allt bara 2 dagar gammal.

Medlem

KaNSke Är eN NyheT fÖr andRA?


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Skrivet av Darkmoor:

Skärp Er FZ Detta är OLd News. Fan spelat detta i snart två år, Skaffa fram lite riktiga nyheter. och Versions updateringen är inte heller någon nyhet.

Det är väl bara bra att det kommer nya spelare till Warsow, eller? Dessutom är ju det en rätt stor uppdatering som du kanske vet om du spelar spelet.

Inaktiv
Skrivet av Darkmoor:

Skärp Er FZ Detta är OLd News. Fan spelat detta i snart två år, Skaffa fram lite riktiga nyheter. och Versions updateringen är inte heller någon nyhet.

gå och lägg dig...

hadde faktiskt glömt bort detta spelet och jag tänkt spana in det....
detta är riktiga nyheter....
däremot kommer du inte med några nyheter så ingen vill lyssna på dig...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av Darkmoor:

Skärp Er FZ Detta är OLd News. Fan spelat detta i snart två år, Skaffa fram lite riktiga nyheter. och Versions updateringen är inte heller någon nyhet.

JaG tYcKeR dEt Är TrEvLiGt AtT deM sKrIvEr Om VeRsIoNsUpPdAtErInGaR. dE FlEsTa VeT mYcKeT vÄl AtT wArSoW äR eTt GaMmAlT sPeL mEn Nu HaNdLaDe DeT oM VeRsIoNsUpPdAtErInGeN.

Skämt åsido, ska bli mycket intressant att se vad patchen har att erbjuda, även om det mest verkade vara grafiska ändringar. Lirar fortfarande Warsow då och då och det är mycket roligt.

Föresten FZ, det ska vara Quake 3 och inte Quake 2.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Darkmoor:

Skärp Er FZ Detta är OLd News. Fan spelat detta i snart två år, Skaffa fram lite riktiga nyheter. och Versions updateringen är inte heller någon nyhet.

Så en större uppdatering är inte någon nyhet? Visst, den släpptes inte idag men är ändå aktuell, dessutom erbjuder vi numera nedladdning av klienten. Om just denna nyhet inte passade dig så finns det ett tiotal andra dagsfärska stick. Har du vidare klagomål får du gärna ta det privat via pm eller mail.


signatur
Medlem
Skrivet av Twitch:
Skrivet av Darkmoor:

Skärp Er FZ Detta är OLd News. Fan spelat detta i snart två år, Skaffa fram lite riktiga nyheter. och Versions updateringen är inte heller någon nyhet.

JaG tYcKeR dEt Är TrEvLiGt AtT deM sKrIvEr Om VeRsIoNsUpPdAtErInGaR. dE FlEsTa VeT mYcKeT vÄl AtT wArSoW äR eTt GaMmAlT sPeL mEn Nu HaNdLaDe DeT oM VeRsIoNsUpPdAtErInGeN.

Skämt åsido, ska bli mycket intressant att se vad patchen har att erbjuda, även om det mest verkade vara grafiska ändringar. Lirar fortfarande Warsow då och då och det är mycket roligt.

Föresten FZ, det ska vara Quake 3 och inte Quake 2.

måste tagit, lång tid att skriva sÅ hÄr?

Warzow e skoj, men jag fastnade aldrig för det, kanske borde testa igen.


signatur

Nämen!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Twitch:

Föresten FZ, det ska vara Quake 3 och inte Quake 2.

Citat:

Warsow is a free standalone first person shooter game for Windows and Linux. It is based on the Qfusion 3D engine (a modification of the Quake 2 GPL engine), and aimed on the competitive scene, or the e-sports community.

Och ni andra, håll er borta från personliga påhopp, saklig kritik är så mycket smartare.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Twitch:

Föresten FZ, det ska vara Quake 3 och inte Quake 2.

Citat:

Warsow is a free standalone first person shooter game for Windows and Linux. It is based on the Qfusion 3D engine (a modification of the Quake 2 GPL engine), and aimed on the competitive scene, or the e-sports community.

Ajdå, pinsamt
Hade för mig jag läste för mycket längesedan att det var Quake 3. Trodde dessutom inte Q2-motorn kunde erbjuda såpass "bra" grafik. Nåväl, tackar för rättningen :heart:

Skägg.
10 Chambers

hehe, jag kunde lika bra kunnat haft fel


signatur
Medlem

Ooh. Det var ett tag sen jag spelade detta nu. Det får man ju ta och ändra på. Är lite sugen på ett riktigt action fps

Skribent
Medlem
Skrivet av Darkmoor:

Skärp Er FZ Detta är OLd News. Fan spelat detta i snart två år, Skaffa fram lite riktiga nyheter. och Versions updateringen är inte heller någon nyhet.

Skärp dig, säger din mamma! Visa respekt eller ät som en gris! Okej!

Medlem

Tack för tippset! <3

Medlem

Riktigt roligt å hjärndött!!! Ngn. som vet vad det är för systemkrav på detta??? Tänkte lira lite mot ungarna å dom har ett Radeon X600 i sin Dellburk...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Härligt spel ju.

Medlem

Testade spelet hos bror nyss, rätt kul var det allt, old school fps


signatur

Retro.

Inaktiv

Kul att se att så många skriver positiva inlägg! Framförallt iom att det inte är så himla många svenskar som spelar.
Därför vill jag bara tipsa om #warsow.se på quakenet

Medlem

Trevligt spel

1
Skriv svar