Nästa patch till World of Warcraft filmad

Robot
Inaktiv
Nästa patch till World of Warcraft filmad

wow är så snuskigt överskattat...

Medlem

Leeerooooy Jeeenkiiins!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Men endå, en riktigt snuskigt bra film. ^^

Ja, jag är en WoW fan-boy.

Medlem

Kommer det nån mer instance i patchen? För folk som inte orkar spela 24/7 utan bara vill lira en 5-manna med några randoms för att ha kul? Var visserligen ett tag sen jag spelade, men dom som finns har man ju tröttnat lite smått på

Medlem

Har för mig det skulle komma nån 5-manna instans till i patchen. Kommer iallafall en hel del nya faktioner, typ Skettis Skyguard och hela området Skettis i Terokkar Forest kommer ha en massa trevligt questande/rewards

Som sagt... Snuskigt bra film.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Ingen ny instans vad jag vet men det ska komma 3 nya quest områden, bla Skettis i Terokkar Forest, en i Blades Edge där man hjälper ogres att slåss mot the legion samt nått ställe för consortium. Rewards ska vara allt från grönt till epics 1-5 manna quests.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Oof, så fruktansvärt coolt! Blizzard kan fan sina skillz, inte minst när det kommer till coola storys. *stolt fanboy*


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Efter käraktärflytten som knasade ihop sig, vilket resulterat i några veckor utan WoW mår jag bra! Sommaren är på gång, tror det är dags att lägga ner lirandet.. helt!

Medlem

Kan inte Blizzard snälla göra en film? Det är helt omöjligt att inte få goosebumps när man ser på deras jävla skapelser...

Medlem

Håller med the wookiee. Har lagt ner wow för länge länge sen men deras klipp är helt underbara.

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

Har ju inte direkt mycket med denna patch-filmen att göra


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Varför förstöra WoW genom att göra det till en hjärndöd, cliché-besudlad girl-power rulle?

Medlem

Riktigt cool film fast man inte spelar wow längre.
Men man blev lite sugen att börja igen men håller mig till Vanguard

Medlem
Skrivet av ZereCool:

Riktigt cool film fast man inte spelar wow längre.
Men man blev lite sugen att börja igen men håller mig till Vanguard

Finns det folk som spelar Vanguard fortfarande?:O

Medlem

Trevlig trailer, spelar inte WoW och blev inte sugen på att börja men trevlig trailer trots allt

/ LordDaimos

1
Skriv svar