Playstation 3-maskinen för stor för Japan?

Robot
Playstation 3-maskinen för stor för Japan?
Medlem
Playstation 3-maskinen för stor för Japan?

Haha, lät lite roligt, men det stämmer ju iofs


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

...eller för att FF13 inte har släppts än.... men hej, vad vet jag? Tokyo är ju rätt trångbott har jag hört.

Medlem

detta var något nytt...känns något långsökt, vänta bara tills FF13 kommer då lär det bli fart.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nytt är det väl inte riktigt, jag har för mig att de sa samma sak om första x-lådan


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem

Japaner är ju små, finns väl all plats i världen för en PS3:a i var mans hem då


signatur

Meep!

Medlem

Ja än så länge så har de ju inte släppts något direkt storsäljare för japaner. Det spel som säljs bäst till PS3 i Japan är Pro Baseball Spirits 4, och bara de talar ju för sig själv. När FF13 släpps så kommer de bara spruta ut PS3or från butikerna

Inaktiv

Eller för att den är för dyr...

Medlem

köp en psp så kan ni ha den överallt problem solved

Medlem
Skrivet av Mahone:

Ja än så länge så har de ju inte släppts något direkt storsäljare för japaner. Det spel som säljs bäst till PS3 i Japan är Pro Baseball Spirits 4, och bara de talar ju för sig själv. När FF13 släpps så kommer de bara spruta ut PS3or från butikerna

Har för mig att baseball är ganska stort i japan? Typ madden fast japansk motsvarighet

Tror det både ligger i designen och att titlar som FF13 inte har släppts än, för det är faktiskt japaner vi talar om här. Där allt som är litet är inne.

Inaktiv

hmm liiiiiiiiite långsökt. snarare brist på roliga spel och blue-ray som trissar upp priset onödigt mkt.

Medlem

Tar inte en Wii mer plats om man ska stå och vifta vilt omkring sig med kontrollen?

Medlem
Skrivet av kabex:

Tar inte en Wii mer plats om man ska stå och vifta vilt omkring sig med kontrollen?

LOL. Bra poäng kabex. Då riskerar japanerna riktiga blåtiror när de spelar boxning på Wii:n med en kompis.

Medlem
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av kabex:

Tar inte en Wii mer plats om man ska stå och vifta vilt omkring sig med kontrollen?

LOL. Bra poäng kabex. Då riskerar japanerna riktiga blåtiror när de spelar boxning på Wii:n med en kompis.

Men duh.. Tror nog rätt säkert att de använder sina ninja-skills för att ducka


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Mahone:

Ja än så länge så har de ju inte släppts något direkt storsäljare för japaner. Det spel som säljs bäst till PS3 i Japan är Pro Baseball Spirits 4, och bara de talar ju för sig själv. När FF13 släpps så kommer de bara spruta ut PS3or från butikerna

Har för mig att baseball är ganska stort i japan? Typ madden fast japansk motsvarighet

Tror det både ligger i designen och att titlar som FF13 inte har släppts än, för det är faktiskt japaner vi talar om här. Där allt som är litet är inne.

Madden är väl fotboll?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

jo alltså, men baseball är typ en motsvarighet till vad madden är t ex i US i japan. Det säljer som smör

Medlem

Family guy är duktiga på att veta vad som händer i japan.

http://www.youtube.com/watch?v=McOd7mJ6co8

Inaktiv

Japaner kanske får mindervärdeskomplex med de där stora maskinerna i pojkrummet, om mina fördomar stämmer vad gäller asiater...


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

det måste ju vara priset.
självklart säjler en maskin för 2,700 mer än en som kostar 5,700.

dom flesta vill ju trots allt spela på sin maskin.
och inte har behov av möjlighet att köra dvdfilm, pågrund av att dom redan har dvd spelare hemma.

1
Skriv svar