Två nävar World in Conflict-bilder

Robot
Medlem
Två nävar World in Conflict-bilder

Dregel dregel

Medlem

Det här ser ju grymt bra ut alltså


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

riktigt bra grafik!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Spelet ser ju riktigt snyggt ut. (Hoppas det ser lika snyggt ut med menyer och utzoomat i det läge som man mest spelar i)

Märkte dock att det var tyska märken på några av tanksen (från WW2). Skulle inte World in Conflict handla om Ryssland som attackerat USA? (Fast, om det heter World in Conflict så vore det väl logiskt om hela världen var involverad.. men Nazityskland existerade ju inte under kalla kriget.. Någon som kan rätta ut historien för oss som inte är påläst om spelet?)

Inaktiv

Detta är äkta spel kärlek!:heart:

Medlem

Nej, men det fanns ett litet land som hette västtyskland som ingick i försvarssamarbetet NATO som motvikt mot öst:s Warsawapakten.

Medlem
Skrivet av ActOfWar:

Detta är äkta spel kärlek!:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ehh kanske för att tyskland e med i nato? och för att järn korset e deras armé märke sådär allmänt lixom niciga bilder oh fan vad ja längtar...

Inaktiv

Jag ær inte mycket før rts men av någon anledning så attraherar alltid massive's rts mig av någon anledning. Mycket bra shit.

Medlem

ser mycket snyggt ut, men vad har det sagts om spelets gameplay? Hur fungerar resurshanteringen, hur kallar man in nya trupper osv.
Kommer det att påminna om ground control på något sätt eller?

Snygga modeller, men vad har hänt med skalan? I mittenbilden ser det mest ut som radiostyrda bilar som åker bredvid buskar.

Nåja, kanske blir finare i det riktiga spelperspektivet, Relic har ju lyckats grymt bra med COH även fastän deras modeller är mer lågdetaljerade.

Inaktiv

Mumsfilibaba! Ska bli gott att sätta tänderna i detta spel.


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

Resurssystemet är typ ett zero-sum system, ingen resursfarming när man spelar utan man bestämmer ett visst värde man får köpa trupper för och när du förlorar trupper får du sakta tillbaks värdet för dem för att enl. massive belöna aggresivt spel.

Ang. historien så är det NATO vs Sovjet, och bland NATO trupperna kan du räkna med att se bla de västtyska trupperna som syns och troligen även brittiska och franska, förutom de amerikanska då.

1
Skriv svar