Frontlines: Fuel of War försenas en aning

Robot
Medlem
Frontlines: Fuel of War försenas en aning

citat: "Spelet är en av företagets största satsningar någonsin "

låter oroande då det man sett hittills inte imponerar på något vis...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

SJälv är jag lite småsugen på detta... Det är ju dock en tid kvar innan det släpps så det kan kanske bli bra???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

vad är detta för spel? har missat det total eller så har jag trott att det har vart ett strategi spel ala coh


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Det är ju folket bakom Desert Combat till Battlefield 1942! Har spelat alphan och jag tycker definitivt att det ser ut att kunna bli något... lite konkurrens för DICE om inte annat.

Hymer: Du tänker kanske på Frontline: Fields of Thunder? Många som har blivit förvirrade av de snarlika titlarna...


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Bt
Medlem

Synd, detta kan bli ett bra spel.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av redmac:

citat: "Spelet är en av företagets största satsningar någonsin "

Umm... Kaos Studios FÖRSTA spel är väl detta så... ja då är det väl garanterat att det är deras STÖRSTA satsning

Tråkigt att den blir framflyttad, men om kvaliten blir bättre som resultat av flytten så är det bara positivt.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av redmac:

citat: "Spelet är en av företagets största satsningar någonsin "

Umm... Kaos Studios FÖRSTA spel är väl detta så... ja då är det väl garanterat att det är deras STÖRSTA satsning

Tråkigt att den blir framflyttad, men om kvaliten blir bättre som resultat av flytten så är det bara positivt.

om jag citerar hela nyhetsinlägget: "Utgivaren THQ har meddelat att de skjutit fram lanseringen av förstapersonsskjutaren Frontlines: Fuel of War från julhandeln 2007 till januari 2008. Spelet är en av företagets största satsningar någonsin"

jag tolkar det som att det är THQ: s största satsning... men men, kan ha fel


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Låter väldigt riskabelt att satsa mer pengar än någonsin förut på ett inte helt originellt spel från ett nystartat företag med noll erfarenhet av kommersiell spelutveckling...

Men mirakel kan ske!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Jag är fan lite sugen på det här spelet.Rädd för att det bli en kopia av saker som redan varit.But whata fuck do i know

Medlem

Bilden känns som en blandning av CoD och BF.

1
Skriv svar