FlatOut Ultimate Carnage filmat

Robot
Medlem
FlatOut Ultimate Carnage filmat

Tänk om de kunde göra en riktig uppföljare på första spelet istället för denna dynga


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Ser jävligt nice ut


signatur

War never changes.

Medlem

Ja ser intressant ut! Men håller med LocSin på ett sätt, dem borde satsa mer på efterlikna spelet på flatout 1, mer än flatout2. Ettan är ett mästerverk, tvåan är inte ens i närheten lika bra.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Solklart köp!

Kanske är mig det är fel på men jag fattar inte vad alla har emot Flatout 2.
Tycker dom lyckades med att göra det minst lika bra och roligt som det första.
Samt att mp i Flatout 2 är grymt mycket roligare (och stabilare).

Please enlighten me!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Enda felet med tvåan är att dom helt förstört ett par stuntgrenar, annars är det ett helt underbart spel.

Medlem

Personligen tyckte jag tvåan var helt ok - fast långt mycket sämre än ettan.
Det som sänkte spelglädjen i tvåan för mej var grafiken - i ettan är en kristallklar, detaljerad och "realistisk", men i tvåan är det ju bara ett myller av specialeffekter och överlag är det suddigt och otydligt. Extremt avtändande...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Jag ser inget fel på grafiken i 2:an. Underbart spel, som 1:an fast ännu mer "fysikskoj" och lite mer varierande race. Ultimate Carnage är ett givet köp


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Tyckte det såg ut som ett upp putsat Flatout 2, grafiken såg nästan exakt likadan ut men med lite snyggare effekter.

Medlem

sexigt.
är det någon som har koll på vilken låt det är?

Medlem

Det jag gillade med FlatOut 1 var folkracen, i tvåan blev det för mycket asfaltsrally med turbobilar... mer skitbilar och skogsvägar! Annars håller jag med om att MP var bättre i tvåan.

Inaktiv

ser ju skitkul ut!

Inaktiv

ja mera folkrace ska det va! men annars ser det jäkligt mumsigt ut, jag gillar när saker trashas ordentligt

1
Skriv svar