Saints Row till Playstation 3 nedlagt

Robot
Medlem
Saints Row till Playstation 3 nedlagt

Låter bra.

Medlem

"nelson röst" HA HA!

Medlem

haha vad många PS3 fanboys kommer bli sura nu


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Inaktiv

Zomg pwnzored llololz

Medlem

Är ett ps3 fanboy och denna nyhet är underbar

Inaktiv
Medlem

Men de skriver ju varför också p.g.a att de arbetar på Saints Row 2 till både 360 och ps3.

Medlem

Eftersom att man redan har Saints Row till 360n så går de ingen nöd på mig iaf. Tycker bara att det är bra att dom fokuserar all kraft på 2an istället.

Inaktiv

hmm, bryr mig inte så mcyekt. men THQ är ju snubbarna som arbetar med Company of Heroes! nu kanske dom börjar fokuesera på Expasnion packet och pathcar mer.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

THQ har inget med CoH att göra mer än att dom distribuerar det, det är Relic som har hand om både expansionen och patcharna. Teamet bakom Saints Row är Volition, så att dom lägger ner utvecklingen till PS3 kommer inte att påverka Relics arbete varken positivt eller negativt.

Inaktiv

bra! slipper man ännu en onödig slafs-konvertering

Inaktiv
Skrivet av Hero_Swe:

"nelson röst" HA HA!

"homer röst" WHY YOU LITTLE!:evil:


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Kanske för att ingen jävel är intresserad av det när GTA4 är på väg


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

nog är man intresserad av saints row 2, hoppas bara dom komer på nå "eget" och inte kopierar GTA rakt av, fast jag skulle inte ha nått emot om dom gör lite mer San andreas kopia, men fler städer och "countryside" än sattsa på storstad som GTA4 verkar bli.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

då blir det iaf ett spel mindre som blir portat.

folk klagar på att wii får många portningar,
men ps3 är inte långt efter.

enchanted arms och blazing angels är 2 pinfärska exemplar, som inte är speciellt bra.

har lirat båda på 360 så man vet.

Medlem

Hoppas det finns flygplan eller helikoptrar i 2an.

1
Skriv svar