S.T.A.L.K.E.R. uppdaterat

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R. uppdaterat

trevligt trevligt (dock är rubriken felstavad )

Medlem

Skönt att dom så att nya saves funkar med versionen innan.
Inte många som gör det

Medlem

Nån som vet om det funkar bättre i Vista nu? Speciellt problemet med quicksave som gör att det kraschar :(.

Bra att savesen funkar med versionen innan, ja. Men fortfarande inte med 1.0. Jag som kommit en bra bit in. Det är nästan bud på att börja om från början. Man vill ju inte råka ut för nån bugg där man inte kan klara vissa uppdrag eller rentav hela spelet (som jag hört vissa råkat ut för).

Medlem
Skrivet av Final_Frontier:

Bra att savesen funkar med versionen innan, ja. Men fortfarande inte med 1.0. Jag som kommit en bra bit in. Det är nästan bud på att börja om från början. Man vill ju inte råka ut för nån bugg där man inte kan klara vissa uppdrag eller rentav hela spelet (som jag hört vissa råkat ut för).

Jag håller med dej! Jag har häller ingen lust att köra om spelet!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Inaktiv

omspelningsvärdet är inget vidare med andra ord?

Medlem

Calle verkar stressa lite mycket när han skriver nyheterna. Kanske inte gör så mycket när ändå meddelandet kommer fram, men hehe.

OT. Bra skit, man kanske skulle ge Stalker ett nytt försök. Blev lite besviken när jag testade det först (1.0, typ)


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

denna modd gör så att man för första gången kan träffa saker, den ändrar även andra saker. Jag rekommenderar varmt denna modd.

http://stalker.filefront.com/file/YET_ANOTHER_STALKER_MINI_MO...

btw. skulle vara fint att kunna använda sina saves man har på 1.0 versionen på 1.003....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nä inte direkt.. om det inte vore för alla tråkiga quests så skulle man ha ork att lira igen men icke.

Medlem

Jag kan hålla med om att det inte är direkt überupphetsande att spela igenom spelet från början, men fixa en trainer så att ni kan kuta igenom den lite sega starten för resterande halvan av spelet är riktigt utmanande och faktiskt väldigt bra. Sen finns det ju så många slut att det utan tvekan är värt att spela igenom en timme av de senare delarna (och nu när man ändå fixat sin trainer kan man ju springa igenom de tråkiga passager ty dessa har man ju faktiskt redan klarat av )

Gött för övrigt att de fixat crash-buggen jag led av i mplay!

Medlem
Skrivet av forzo:

Nån som vet om det funkar bättre i Vista nu? Speciellt problemet med quicksave som gör att det kraschar :(.

Funkar helt klart bättre med vista nu.

Ps. Inga tips tack den här gången heller. Ska nog sluta tipsa from nu.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av forzo:

Nån som vet om det funkar bättre i Vista nu? Speciellt problemet med quicksave som gör att det kraschar :(.

Funkar helt klart bättre med vista nu.

Ps. Inga tips tack den här gången heller. Ska nog sluta tipsa from nu.

Det är inte alltid som nyhetsskribenten ser alla tips som kommit in, utan kanske hittar nyheten själv. Så, fortsätt att skicka in nyhetstips.

Medlem

Bättre widescreen stöd och tweakat A-Life beteende är tillräckligt för att få mig att spela om i alla fall! Det var den natten det.

Medlem
Skrivet av mullins:

Det är inte alltid som nyhetsskribenten ser alla tips som kommit in, utan kanske hittar nyheten själv. Så, fortsätt att skicka in nyhetstips.

Självklart! Försökte vara lite sarkastisk... men det kanske är svårt utan ett [sarkatisk] märke eller liknande... Keep up the good work.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar