Ghost Squad till Wii

Robot
Medlem
Ghost Squad till Wii

Oj oj, en till railare. Bra skit.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

railare är ganska fränt, både crisis zone och raving rabbits har lyckats bra på ps2:an


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

railare är framför allt bra om man redan har en kontroll som funkar bra, så att det inte medför merkostnader i form av ljuspistol. Få personer vill lägga 300:- extra på en ljuspistol för att spela ett spel som oftast är kortare än genomsnittet! Än mindre vill man köpa 2 pistoler eller fyra.

Det fina med Wii är att flera spelare kommer kunna spela utan att man behöver köpa till något, och då är plötsligt railshooters ganska fränt

Medlem

Kommer ihåg jag lirade detta. Ganska kul, men det var som vilken Railshooter som helst.


signatur

Videomupp

Inaktiv

aahh..brukar jag spela på viking båten då jag åker till Finland.:)

Medlem

Det finns ju bevisligen coop i detta, men jag är mer intresserad av Resident Evil-shootern, men finns det inte coop i det så känns det inte lika intressant. Nån som vet om det finns coop i det?

Inaktiv
1
Skriv svar