Crackdown-uppdatering

Robot
Inaktiv
Crackdown-uppdatering

fan va sniket och ta betalt för en uppdatering

Inaktiv

haha att de försöker få spelet sålt genom att bjuda in folk till halo betan och sen nu vill de ha betalt för att folk ska få fler extra saker till spelet de köpte bara för att kunna få lira halo 3? hah


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Det är lika sniket att ta betalt för maps-paket i såna fall. Läste på en annan sida där alla gladligen skulle betala 800 poäng för alla sakerna som följde med, och det skulle jag också. Kommer en gratis-patch också.

Medlem

Att behöva betala för de sista 200 Gamepoints'en är ganska illa. Men lite nya vapen skulle sitta fint, slutar nog med att jag köper ändå. Men vad innehåller gratispatchen då?

EDIT: Hittar inget på marketplace, ska det inte vara uppe redan? Aja, måste ändå plugga nu.

Medlem

Skulle inte vissa saker vara gratis eller?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nej, de tar inte betalt för uppdateringen ("Title update"), den är gratis.

Utöver det släpps ett "Free-For-All-Pack" som är gratis det med.

Ytterligare så släpps "Getting Busy Bonus Pack", och det är det som kostar 800 points.

Och nej, det skall inte vara uppe än, det kommer under nästa vecka.

Den som söker får svar:
http://www.majornelson.com/archive/2007/05/10/crackdown-title...

Medlem

Haha, tackar så mycket. Borde ha googlat lite ja, satt och lirade Gears däremot

De verkar vara grymt aktiva, längtar verkligen till release'n nästa vecka. Vi ses online då!

Inaktiv

Ingen dålig 360 vecka det här

Inaktiv

Jag tycker detta är ett av de bonuspaket som faktist gör sig förjänt av att tas betalt för. Sen kan 800p kännas mycket men man får ganska roliga saker som inte funnits i spelet innan...

Det ju frivilligt att köpa det, spelet blir ju inte sämre för de släpper extramaterial som äns inte var möjligt för tidigare konsoler.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Det verkar vara ute, tankar nu! Minigun here I come

Medlem

Bah. Var inget speciellt egentligen. :/ Jag som hade hoppats på den klassiska minigun;en men ikke...


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Minigun kommer väl i det andra bonuspaketet som man betalar för?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av eDy:

Minigun kommer väl i det andra bonuspaketet som man betalar för?

Mm?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

fätt


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar