Två Resident Evil 4-trailers

Robot
Medlem
Två Resident Evil 4-trailers

underbart spel till ps2:n! mumma!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Vafan, hade nog inte bytt bort min wii om jag visste att RE4 skulle komma -.-

Medlem

asså vad är det för skillnad på dom här filmerna och dom som var till ps 2 dom visar ju inget med wii kontrollen


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Skillnaden är att du siktar med Wii-kontrollen och i vissa cutscenes utför rörelser med den istället för trycker på knappar.

Inaktiv
Skrivet av Askamaia:

Vafan, hade nog inte bytt bort min wii om jag visste att RE4 skulle komma -.-

Oj det var tidigt. Den har ju inte ens funnits ute ett år.

Medlem

Undrar om man ska köpa det till gamecube. Har tänkt köpa det två gånger men har lyckats köpa något annant spel istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nä spelen till wii just nu är riktigt tråkiga.

Medlem
Skrivet av Therradon:
Skrivet av Askamaia:

Vafan, hade nog inte bytt bort min wii om jag visste att RE4 skulle komma -.-

Oj det var tidigt. Den har ju inte ens funnits ute ett år.

jag blev MÄKTIGT besviken på spelutbudet, samt att många av spelutvecklarna inte lyckats fånga funktionaliteten i kontrollerna. Många av spelen var stört svårstyrda osv osv.

Medlem

Av allt att döma så är suget efter Wii fortfarande ganska stort. Det kan väl inte enbart bero på Wii Sports?
Personligen tycker jag Wii Sports fångar hela grejen med Wii men att inget annat spel (möjligen Zelda - lanseringstiteln) gör det.
Har själv ingen Wii (ännu) men blev sugen efter att ha spelat Wii Sports. Dock känns det inte motiverat att köpa en konsol för ett enda spel. Feedback på bra spel till Wii, någon?

Medlem
Skrivet av Krux:

Av allt att döma så är suget efter Wii fortfarande ganska stort. Det kan väl inte enbart bero på Wii Sports?
Personligen tycker jag Wii Sports fångar hela grejen med Wii men att inget annat spel (möjligen Zelda - lanseringstiteln) gör det.
Har själv ingen Wii (ännu) men blev sugen efter att ha spelat Wii Sports. Dock känns det inte motiverat att köpa en konsol för ett enda spel. Feedback på bra spel till Wii, någon?

Wii sport är helt underbart, men bara om du har ett gäng polare hos dig. Det är inget spel som man spelar själv
Det bästa spelet jag spelade till wii var nog fan zelda, det enda spelet som lyckats få styrningen att fungera bra.

Inaktiv

tycker jag verkar lite trist.

Medlem

tänkte köpa ett Wii inför releasen av Zelda... men så hittade jag att det släpptes till gamecube så ja köpte det till brorsan i födelsedags present till honnom då han har en gamecube

både han och jag har dragit igenom spelet och blev mäktigt besvikna på det så jag hålle fasst vid att oscarina of time är det bästa av serien hittills (till N64 givetvis inte den omplockade versionen till gamecube den Gamecube kontrollen suger till det)... så ja tänker nog inte köpa nån wii..
hadde spelet mätt sig med oscarina of time som ja säkert dratt igenom 100ggr kanske det varit lite intressant men ja säger Wii nej tack än så länge.

1
Skriv svar