Enemy Territory: Quake Wars-film

Robot
Medlem
Enemy Territory: Quake Wars-film

ser fina fisken ut ..hoppas det blir balanserat och optimerat bra och förstårs roligt framförallt


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

GIEF GIEF GIEF, hoppas man kan släppa BF2 när detta kommer.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Bara jag som är lite småkär i Paul Wedgwood ? :heart:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Bara jag som är lite småkär i Paul Wedgwood ? :heart:

eew ew ew ew


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Ser kul ut. Nån som vet när det kommer?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ser grymt ut, hoppas det flyter på mitt gamla 7900gt bara

Medlem

Kallar du 7900 gammalt? uff.

"For the very first time you have these very very different forces battling each other"

Natural-Selection nån? Eller räknas inte mods ?

I vilket fall som helst så längtar jag

Inaktiv

nice som fan!Blir mer o mer sugen på det här!

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Ser kul ut. Nån som vet när det kommer?

"When it's done" är allt man fått höra.

Inaktiv

bäst var väll när han knivade nån noob i ryggen och man hörde det där träff-ljudet från Q3 lätt värt köp bara för att dom lagt med det!

även trevligt o se lite maya footage..hur lite det än nu må vara

this might kick some rump..

Medlem
Skrivet av F3D:

bäst var väll när han knivade nån noob i ryggen och man hörde det där träff-ljudet från Q3 lätt värt köp bara för att dom lagt med det!

Haha, exakt. Flinade till rätt rejält när den "scenen" dök upp.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av F3D:

bäst var väll när han knivade nån noob i ryggen och man hörde det där träff-ljudet från Q3 lätt värt köp bara för att dom lagt med det!

även trevligt o se lite maya footage..hur lite det än nu må vara

this might kick some rump..

Yesss!! Pling pling, älskar det, kommer bli nice att headshotta med det!

Medlem

det kanske kan bli något, börjar bli mer sugen nu


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

några veckor gammal men ok.

Medlem

gammal video, minst 3-4 dagar...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

gammal video, minst 3-4 dagar...

Fyfan vad hemskt, hoppas du inte somnade vid stolen. Själv är man glad, för har inte sett den innan.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Ser bra ut. Är bara känslan som man får känna på i demot kvar då.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Skrivet av mr.bear:
Skrivet av F3D:

bäst var väll när han knivade nån noob i ryggen och man hörde det där träff-ljudet från Q3 lätt värt köp bara för att dom lagt med det!

Haha, exakt. Flinade till rätt rejält när den "scenen" dök upp.

Roligaste exemplet av påklistrade ljud man minns från gamla spel är i filmen "Hannibal rising" när slaktaren dricker grisblodet, klunken är samma ljudeffekt som hälsedrycken i Outlaws! Och den låter ju inte vidare passande, varför gör de på detta viset?

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av F3D:

bäst var väll när han knivade nån noob i ryggen och man hörde det där träff-ljudet från Q3 lätt värt köp bara för att dom lagt med det!

Haha, exakt. Flinade till rätt rejält när den "scenen" dök upp.

Roligaste exemplet av påklistrade ljud man minns från gamla spel är i filmen "Hannibal rising" när slaktaren dricker grisblodet, klunken är samma ljudeffekt som hälsedrycken i Outlaws! Och den låter ju inte vidare passande, varför gör de på detta viset?

När jag läser detta får jag känslan av att "Grön" har letat runt i forum i flera månader letandes efter en ingång i ett samtalsämne som gör att han kan få stila med att han har upptäckt det där ljudet i Hannibal, eller annars att han har läst att nån annan har upptäckt det.

Oh dear god, our cover is blown, Bail!

*once again our friend roams the forums of the known web in his search, someday he might find what he is looking for. Someday but not today.. (Thanks allot "derpious", bastard..)*

Pansarknekt

Såg inte särskilt imponerande ut rent tekniskt. Däremot verkade det vara jäkligt roligt and thats what it is all abouwt. Gilla mech saken, gimme!!!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Fyfan vad hemskt, hoppas du inte somnade vid stolen. Själv är man glad, för har inte sett den innan.

Näe inte hemskt, men för att vara en av sveriges största spel sajter, så är 4 dagar ganska mycket sent. Och senaste tiden har FZ varit ganska sen med mycket av nyheterna dem rapporterar. Får en känsla av att dem lever mer på tips från andra än söka sina nyheter själva. För den här videon har varit uppe på flera sajter, och dem kom ganska samtidigt, FZ enda som har den så här sent uppe. Men jag gillar FZ hursomhelst, men vill dem hålla sig på toppen så får dem nog skärpa sig lite grann iaf.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Jag tycker miljöerna verkar astråkiga och animationerna stela. Kanske är att det är en videosnutt men...ja...

Inaktiv
Skrivet av derpious:

När jag läser detta får jag känslan av att "Grön" har letat runt i forum i flera månader letandes efter en ingång i ett samtalsämne som gör att han kan få stila med att han har upptäckt det där ljudet i Hannibal, eller annars att han har läst att nån annan har upptäckt det.

När jag läser detta får jag känslan av att "derpious" har... nä... men tack för ditt fina inlägg.


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Inaktiv

Någon som vet antal max spelare det kan vara på en server?
Är det 64 eller mer?

Mindre?

1
Skriv svar