Halo 2 släpps den 22 maj

Robot
Medlem
Halo 2 släpps den 22 maj

ok spel som inte har nått att bidra med längre

Medlem

Nä jag ser inte att någon skulle vara hypad över denna.. Spelas det ens på något märkvärt på 360 längre? Det rör inte direkt konsolfolket, och PC-folket har så mycket bättre fps att ägna sig åt.. Känns mest som en release för att den ska vara där, inte direkt för att spelas. Nä fan, halo är ett jäkla flopp-spel alltså


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Vad var dåligt med halo 2? SP, MP, allt sög? Hur var det jämfört med ettan?

Medlem

finns en recension här på halo 2 pc version

http://www.gamereactor.se/recensioner/10426/Halo+2/


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Spelas det ens på något märkvärt på 360 längre?

Halo 2 är fortfarande ett bland dom mest spelade spelen över Xbox Live. Jag hade utan tvekan köpt Halo 2 till PC om jag hade haft Vista, multiplayer är så jävla skoj och det lär bli ännu roligare nu när fler spelare kommer in, det kommer säkert att hamna på första plats som de mest spelade spelet på Live igen om man räknar ihop Xbox + PC

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

finns en recension här på halo 2 pc version

http://www.gamereactor.se/recensioner/10426/Halo+2/

Okej, så spelet i sig är/var bra (för sin tid) men vista exlusiviteten, föråldrad grafik och bristen på LAN/ gratis internet gejming drar ner betyget.. .hum. Ja jag har ju inte ens vista så.. shit happens.

Tack för länken.

Inaktiv

Förstår inte varför MS gör såhär, dom sätter ju bara en pinsam märkning på Halo 2 - och den föråldrade grafiken lär knappst vara någon vidare reklam för Vista.

De skulle ha valt Halo 3 istället.

Inaktiv

Ja det här verkar vara helt malplacerat, halo 3 beta inleds om 6 dagar till 360 och halo 2 är verkligen utdaterat inget onlineläge säger ni? katastrof


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Gillade det inte ens när det var nytt i och för sig men ändå, Vista exklusivt?
Tack och lov då slipper jag köpa det av misstag ^^.


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Inaktiv

De har tagit bort vad som vart det ENDA som var bra med spelet i PC-verisionen ändå; coop. Sen att det är Vista exklusivt är bara patetiskt.

När ska Microsoft börja stödja gamla spel? Kan ju inte ens spela spel från '99 på Windows XP verkar det som. Problemet ska ju tydligen vara mycket värre på Vista också.

Inaktiv

Online läget är gratis för övrigt.

Men vem bryr sig, Halo ska avnjutas med en xbox kontroll i handen

Kommer det en XP-fix tror ni? Är det verkligen så många som köpt vista så de vågar göra såhär? Sånt här får mig sur när jag först NU förstår att man måste ha vista för att lira!

Inaktiv

Bara jag som råkade läsa Halo 3?

Medlem

Halo 3? Nää... Rätt svårt att få det till det med tanke på hur många tvåor det finns i nyheten. När var du hos din optiker senast?

Medlem
Skrivet av Isaz:

När ska Microsoft börja stödja gamla spel?

Halo 2 är ett gammalt spel


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Grön:

Kommer det en XP-fix tror ni? Är det verkligen så många som köpt vista så de vågar göra såhär? Sånt här får mig sur när jag först NU förstår att man måste ha vista för att lira!

Kommer troligtvis en olaglig XP-fix.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Grön:

Kommer det en XP-fix tror ni? Är det verkligen så många som köpt vista så de vågar göra såhär? Sånt här får mig sur när jag först NU förstår att man måste ha vista för att lira!

Finns en del Vista-exklusiva spel som fixats, bland annat Geometry Wars, så en XP-fix kommer garanterat, så länge inte MS fått för sig att använda DX10, då lär de vara kört.

Medlem

Enligt webhallen ( http://www.webhallen.com/prod.php?id=55239 ) så släpps spelet 2007-06-08.

1
Skriv svar