HL2: Episode Three utspelar sig i islandskap?

Medlem
HL2: Episode Three utspelar sig i islandskap?

där ser man...men kan de inte fokusera sig på episode two...det börjar bli väldigt försenat..känns som expansioner ist för episoder...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Islandskap.. me like!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Låter bra, synd bara att det inte kommer förrän 2009.

Medlem

Jag älskar islandskap... som den där snöstaden i FFVII

Medlem

Har inget minne av att man fick se nåt från från nån arktisk bas i Episode 1...får väl spela igenom det igen, om inte nån kan friska upp mitt minne...

Medlem

eh, Islandskap i Episode 1? Que? o_O det fanns inget sådant i det spelet. inte änns en glimt. om det inte finns gömt i nån katalog eller något sådant.

Flakmonkey

Mossman ska visst rapportera från den i Episode One

Inaktiv

Då kanske man får se Kraken i alla fall då...

Medlem

Jo, visst får man se en glimt av ett islandskap, den kvinnliga doktorn är där och kontakten bryts. Kommer inte ihåg hur eller när, men jag kommer ihåg scenen. Kan visserligen varit från någon trailer :/

Inaktiv

menar nog att episode three kommer ut när hell has frozen over..
med tanke på hur patetiskt lång tid det tagit för dom att släppa episode two..haha

Medlem

Lär ju få uppleva det i Crysis innan Ep3 kommer ut.

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:

Jo, visst får man se en glimt av ett islandskap, den kvinnliga doktorn är där och kontakten bryts. Kommer inte ihåg hur eller när, men jag kommer ihåg scenen. Kan visserligen varit från någon trailer :/

Nej, det händer i spelet. Alyx och Gordon ser scenen på en förinspelad sekvens, och sen stormar striders in genom väggen, och videon tar slut.

Inaktiv

har alltid haft en förkärlek till vinterlandskap i spel.

Medlem

Få ut episode 2 istället. Var det inte valve som sa att det skulle ta minder än ett år att få ut episoder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

Få ut episode 2 istället. Var det inte valve som sa att det skulle ta minder än ett år att få ut episoder.

Sen när har Valve hållit något releasedatum?

1
Skriv svar