Wolfenstein 3D blev byxmyndigt i helgen

Robot
Medlem
Wolfenstein 3D blev byxmyndigt i helgen

GRATTIS!!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Varför är han så utskrattad? :S

Medlem

Grattis!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Medlem
Skrivet av Zourc3:

Varför är han så utskrattad? :S

Daikatana.

WeX
Medlem

Grattis grattis.


signatur

Boom headshoot!

Antikvitet

Romero är en rockstjärna. En rockstjärna av rang.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Redaktör

Romero må vara rockstjärna, men snackar vi av rang finns blott Iggy.


signatur
Medlem

Gillar youtube-länken som fanns på den länkade sidan:

http://www.youtube.com/watch?v=Lwwch9D5n04

Helt irrelevant till Wolfenstein, men fan va rolig den va

Medlem

congrats, a fan vilka minnen av farfars gamla 200 mhz
fan läste på sidan att crysis inte ska ha coop i sig, pftt billigt av dem o inte ha med det, alla respektabla spel med Mp i sig har nån form av A.i / bot support.

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av Zourc3:

Varför är han så utskrattad? :S

Daikatana.

Trots det så fortsätter han med nya projekt, men dumskallarna som bara följer med strömmen fortsätter med sitt mantra Nämns John Romero så skriv bara Daikatana, som bevis på att du har medlemskap i Kappvändarnas Förening.

Medlem

Daikatana äger, det är fortfarande ett av de mest missförstådda spelen genom historien. 99% procent av de som klagar på Dai har inte ens sett spelet spelas, än mindre spelat det själv.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av NaZGuL:
Skrivet av jingai:
Skrivet av Zourc3:

Varför är han så utskrattad? :S

Daikatana.

Trots det så fortsätter han med nya projekt, men dumskallarna som bara följer med strömmen fortsätter med sitt mantra Nämns John Romero så skriv bara Daikatana, som bevis på att du har medlemskap i Kappvändarnas Förening.

Nu har du kommit fel, det här inte trollskogen.

Daikatana är anledningen till att han är så pass "utskrattad" som han är, punkt slut. Sen att han tillsammans med CPL jobbar på Severity var en helt annat sak, men än så länge av det lilla man hört om det så verkar det lovande.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Gillar youtube-länken som fanns på den länkade sidan:

http://www.youtube.com/watch?v=Lwwch9D5n04

Helt irrelevant till Wolfenstein, men fan va rolig den va

håller med dig fan vad rolig!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av NaZGuL:
Skrivet av jingai:
Skrivet av Zourc3:

Varför är han så utskrattad? :S

Daikatana.

Trots det så fortsätter han med nya projekt, men dumskallarna som bara följer med strömmen fortsätter med sitt mantra Nämns John Romero så skriv bara Daikatana, som bevis på att du har medlemskap i Kappvändarnas Förening.

Nu har du kommit fel, det här inte trollskogen.

Daikatana är anledningen till att han är så pass "utskrattad" som han är, punkt slut. Sen att han tillsammans med CPL jobbar på Severity var en helt annat sak, men än så länge av det lilla man hört om det så verkar det lovande.

Om det så att det är detta som föranleder trollskogar "som bevis på att du har", så skall "du" vara "de". Blev fel då jag hade lite bråttom iväg. Mitt misstag.

Jag tror personligen inte att han är så värst utskrattad förutom utav de, som inte kan lämna Daikatana bakom sig vare sig de har spelat det eller inte.

Romero's roll i Severity är troligen endast rådgivande, då han jobbar med ett eget projekt, i ett företag han startade upp efter det att han lämnade Midway. Den troliga anledningen till att han annonserade Severity var förmodligen detta: "John Romero has served as Chairman of the CPL Advisory Board since 1998."
Källa: http://www.thecpl.com/?s=board

Om han nu är så utskrattad, varför skulle då bl.a Angel Munoz ha fortsatt förtroende för honom?

Inaktiv

OJ! var det så jäkla länge sen det släpptes? det känns som igår ju...grattis i alla fall!

1
Skriv svar