Sam & Max Episode 6: Bright Side of the Moon

Robot
Sam & Max Episode 6: Bright Side of the Moon

I och med Sam & Max Episode 6: Bright Side of the Moon är det dags att knyta ihop säcken för säsong 1 med den dynamiska polisduon. Under några månaders tid har vi med jämna mellanrum fått spela kortare avsnitt med hunden Sam och kaninen Max och detta är alltså den sista delen i den första säsongen. Vi har testat.


Medlem
Sam & Max-serien avslutad, vi recenserar

Det skulle varit rymd-dräkter såklart, och att åka bil till månen var väl lite väl...... *finner inga ord*.

Men overall så har ju säsong 1 varit riktigt bra.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

PaZ
Medlem

Då måste jag påpeka ett antal logiska kullerbyttor i Mystery vortex samt ifrågasätta hur de planterade så många träd på så kort tid i originalspelet..

Medlem

Inväntar bittert butikssläppet av säsongen i augusti!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Spelet ligger och väntar men studier ligger ivägen. Blir att ta och spela igenom imorgon.

Min favoritdel har varit Reality 2.0, så skön humor och klockrent slut på den delen... lite annorlunda kan man säga.

Medlem

Jag har faktiskt inte testat Sam & Max. :/

Medlem

Shame on you!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Gack! Nu måste det släppas i butik snart. GIEF!


signatur

Videomupp

Medlem

Då borde man få ett mail om nån vecka att man kan beställa skivan snart ^_^

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Min favoritdel har varit Reality 2.0, så skön humor och klockrent slut på den delen... lite annorlunda kan man säga.

Samma här, Reality 2.0 var störtskön med alla datorskärmt samt när Max pratade om allt han höll på att genomföra som president

/ LordDaimos

Inaktiv

Finner ni det konstigt att de åker till månen i sin bil och att de kan andas där?? Ehm... tidigare blev max presidentkandidat och tävlade då mot en stenstaty av Abe Lincoln och efter detta traskade presidenten själv runt i någon sorts virtuell verklighet och snackade med internet (som var en kvinna)

Dessutom har de vart på månen förr... under precis samma omständigheter (serien Bad day on the moon)

Medlem

Någon som vet när sam and max alla "nya spel" ska släppas i butikerna? Värkar helt klock rent lir annars!

1
Skriv svar