Debutdumpar från Tom Clancy's EndWar

Robot
Medlem
Debutdumpar från Tom Clancy's EndWar

Ser mysigt ut, verkar bli ett riktigt krigsspel, synd på konsol only dock.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Så är det strategi?

Medlem

Håller med du Kloster, hehe
Snygga explosioner i sådana här actionspel är något man verkligen gillar, och imo så såg den där explosionen ganska über ut.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Bilderna är ju handgjorda, målade vill säga. Undrar också om det är ett strategi spel?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Handgjorda, målade? Vad har du rökt? Man kan se att det är ingame.

Jag vet inte vad jag ska tycka om EndWar, de har ju inte släppt för mycket information...

Medlem

såg väl inget speciellt ut

Medlem

Ser bra ut. Kommer att bli kul att köra 100+ spelare mot varandra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Handgjorda, målade? Vad har du rökt? Man kan se att det är ingame.

Jag vet inte vad jag ska tycka om EndWar, de har ju inte släppt för mycket information...

Bild två ser så ut iaf..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av the wookiee:

Handgjorda, målade? Vad har du rökt? Man kan se att det är ingame.

Jag vet inte vad jag ska tycka om EndWar, de har ju inte släppt för mycket information...

Bild två ser så ut iaf..

Tycker du får ta och titta lite nogare då, man ser ju klart och tydligt att det är in-game. Och ja... allting pekar på att det är ett strategispel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Tror inte Ubi skulle släppa ett Strategispel, fast man vet ju inte förstås, men jag har svårt att se hundra spelare i ett RTS? Tror de försöker slå sig in på battlefield-stil marknaden, med stora multiplayer-FPS fejder med fordon etc, typ 2142 plus GRAW eller något. De har ju märkt att det sålt bra för andra.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

såg väl inget speciellt ut


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av chopstiks:

Tror inte Ubi skulle släppa ett Strategispel, fast man vet ju inte förstås, men jag har svårt att se hundra spelare i ett RTS? Tror de försöker slå sig in på battlefield-stil marknaden, med stora multiplayer-FPS fejder med fordon etc, typ 2142 plus GRAW eller något. De har ju märkt att det sålt bra för andra.

All information de har släppt om spelet pekar på att det är ett strategispel och att döma av bilderna tycker jag det liknar ett strategispel mer än ett FPS.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Så med andra ord skall man ta hand om kravellerna i Paris i detta spel?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar