Nytt Soul Calibur på gång

Robot
Inaktiv
Nytt Soul Calibur på gång

I senaste numret av... vad?

Okej Famitsu hehe


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Medlem

låter lovande iaf


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Lite som Death by Degrees då... urgh.

Ge mig Soul Calibur 4


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Inaktiv

kan bli fräckt

Medlem

Tja, Soul Caliber är ju ett grant spel iaf, ska väl bli intressant hur de adapterar detta. Wii-exklusivt till råga, hehe


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Fan vad alla ska vara optimistiska då


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Medlem

Hoppas att det blir som dom gamla fightingspelen då... typ Double dragon på NES *nostalgisk*
Dvs, man går omkring och spöar folk, tills det kommer en überboss och ger en spö


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Hoppas att det blir som dom gamla fightingspelen då... typ Double dragon på NES *nostalgisk*
Dvs, man går omkring och spöar folk, tills det kommer en überboss och ger en spö

Och att man kan hoppsparka iväg en fiende som klättrar ned för en stege:up:

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Hoppas att det blir som dom gamla fightingspelen då... typ Double dragon på NES *nostalgisk*
Dvs, man går omkring och spöar folk, tills det kommer en überboss och ger en spö

Vill du ha ett modernt Beat 'em Up-spel som följer det gamla receptet + en ordentlig dos humor så rekommenderar jag att du kollar upp God Hand till PS2.

http://www.youtube.com/watch?v=XY90Jl-W6Bg

Jag ser framför mig ett God of War-liknande spel. Fast på Wii.

Jag gillar det jag ser och hoppas att det blir på det viset.

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av Döbringer:

Hoppas att det blir som dom gamla fightingspelen då... typ Double dragon på NES *nostalgisk*
Dvs, man går omkring och spöar folk, tills det kommer en überboss och ger en spö

Vill du ha ett modernt Beat 'em Up-spel som följer det gamla receptet + en ordentlig dos humor så rekommenderar jag att du kollar upp God Hand till PS2.

http://www.youtube.com/watch?v=XY90Jl-W6Bg

Får hålla med. Fick mitt god hand förra veckan och klarade det idag, ett nice spel.

Medlem

neeeej, ville ju ha SC till 360n


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

1
Skriv svar