Medlem
Skrivet av Jimmz:

JAg som bara har 3 fingrar kvar på vänsterhanden då? Hur gör jag ? ;|

Det går att lära sig, du får röra hela handen fort som f*n bara:)

Medlem
Skrivet av calle_:
Skrivet av Fraizer:

Meningslöst? Hur kan det vara meningslöst att ha kul? För jäklar vad roligt det är.

Roligare än att mästra ett riktigt instrument? Föga troligt...

Haha, roligt och roligt, spelar både trummor och gitarr, gjort ett tag, men inte är det nått man sitter och lirar ihop med ett par kompisar en fredag kväll när ingen utav dom är jätte musikaliska. :P.

Guitar Hero är ett partaj spel, och inget man spelar för att bli den nya Slash, och det tror jag seriöst inte någon tror att dom kan bli genom att spela Guitar Hero heller, lite mer att hålla reda på än 5 st knappar och en sträng på en riktig gura juh.

Medlem
Skrivet av bullet tooth tony:
Skrivet av calle_:

Men vad tragiskt meningslöst. Köp sig ett riktigt instrument och lär sig spela istället!

wow, dagens CTRL ALT DEL passar här

haha ja, ett under att folk verkligen ens kan klämma ur sig att folk ska gå och lära sig ett riktigt instrument istället.

Medlem

Gibson Xplorer är helt okej, men Flying V, det hade varit något

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

haha ja, ett under att folk verkligen ens kan klämma ur sig att folk ska gå och lära sig ett riktigt instrument istället.

Hoho, ja, skrämmande att någon kan tycka att världens bästa tv-spel är helt meningslöst. Vart skall det sluta? Vart är vårt samhälle på väg?

MFC
Medlem

Om den nu går att plugga in i datorn och Windows (Vista) hittar den.. vad kan man lira då?.. eller den bara finns som enhet?.. typ som en dummypryl?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av calle_:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

haha ja, ett under att folk verkligen ens kan klämma ur sig att folk ska gå och lära sig ett riktigt instrument istället.

Hoho, ja, skrämmande att någon kan tycka att världens bästa tv-spel är helt meningslöst. Vart skall det sluta? Vart är vårt samhälle på väg?

tror du behöver tagga ner lite och ödsla din energi i något projekt som gynnar de som har det sämre ställt.:up:

Medlem
Skrivet av båtsman:

Sen kan man aldrig bemästra ett instrument. Även de bästa kan lära sig något nytt...

Jimi Hendrix hade då inget mer att lära sig iaf Men enligt mig så är estetiska egenskaper något som är medfött, man kan träna och träna men man kommer aldrig bli hyllad och ihågkommen för det man åstadkommit

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

tror du behöver tagga ner lite och ödsla din energi i något projekt som gynnar de som har det sämre ställt.:up:

Det glädjer mig att du har förnuft nog att ställa dig utanför sådant trams som att ta debatt om hurvida GH är meningslöst, skål!

Medlem
Skrivet av Mahone:

Jimi Hendrix hade då inget mer att lära sig iaf Men enligt mig så är estetiska egenskaper något som är medfött, man kan träna och träna men man kommer aldrig bli hyllad och ihågkommen för det man åstadkommit

Jimi hade inte mycket kvar att lära;)

Det finns många kända artister som har "tränat och tränat". Kommer inte på namnen nu, men de hade inte alla något medfött^^ Gehör går att träna upp, men man kanske har svårt att få absolut gehör om det inte är medfött...

Det viktigaste är att man orkar lägga ner tid på det, och gärna att man börjar i tidig ålder.

Medlem

tycker inte om svajjgrejjen på denna gitarren. Mycket bättre på ps2an.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av båtsman:

Sen kan man aldrig bemästra ett instrument. Även de bästa kan lära sig något nytt...

Jimi Hendrix hade då inget mer att lära sig iaf Men enligt mig så är estetiska egenskaper något som är medfött, man kan träna och träna men man kommer aldrig bli hyllad och ihågkommen för det man åstadkommit

Jimi Hendrix kanske bemästrade gitarren mer än någon annan person på denna jorden, men själv ansåg Hendrix att han inte kunde spela fullt ut faktist. Länge leve Jimi Hendrix dock, hans låtar är så jävla bra :|!

Medlem

Folk som kommer med "lär dig spela riktig gitarr" kommentarer har bevisligen inte testat spelet.

Ger ni fan i att spela bilspel för att ni har körkort eller?


signatur

---
Boo!

Medlem

Äsch då, Phosphor. Är det inte så det ska vara? Istället för att t.ex. slösa tid på spel som Splinter Cell, Manhunt, och GTA, så är det väl mycket bättre att lära sig mörda människor på riktigt?

...

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Äsch då, Phosphor. Är det inte så det ska vara? Istället för att t.ex. slösa tid på spel som Splinter Cell, Manhunt, och GTA, så är det väl mycket bättre att lära sig mörda människor på riktigt?

...

Har man samma distans till att lära sig spela ett riktigt instrument som att aktivt ta en annan människas liv kanske man bör fundera över vilken verklighet man lever i?

Och Phosphor. Det kan inte även vara tvärtom, att många som prisar GH aldrig har testat ett riktigt instrument?

Medlem

Kan inte uttala mig om andra men jag har spelat trummor i snart 25 år och kan lira gura, tycker fortfarande att guitar hero är roligare.

För övrigt så suger Jimi Hendrix, jävla nerknarkade as.


signatur

---
Boo!

Inaktiv

skulle jag gärna prova..men lite för mycket pengar för min smak.

Medlem

Tack för tipset om Frets On Fire det ska testas å sen möjligen köpa sig en gitarr


signatur

Squeeze the trigger...

Inaktiv

Rackarns vad roligt det är!

12
Skriv svar