Spore försenat till andra kvartalet 2008

Robot
Medlem
Spore försenat till andra kvartalet 2008

Börjar bli lite för sent nu


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

^--Håller med, men vi kan ju bara önska för att det blir en positiv utgång.

Medlem

Man lär ju ha glömt bort spelet helt innan det släpps :/

Medlem
Medlem

fan va ruttet, vill ha spore"!

Inaktiv

vad var spore nu igen


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Spor var spelet där utvecklarna vågade klaga på Wii:s allmäna prestanda.

Medlem
Medlem
Medlem

hahahaha... icke förvånad.
Problemet är att spelet har chans att vara out of date när det väl kommer.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Nä då, för om det verkar out of date när det närmar sig att bli färdigt så skjuter de ju bara upp det och fixar en ny grafikmotor och skit. Och så kan det hålla på, tills vi tröttnat helt på idén.

Fast jag hoppas att det inte blir så, då jag väldigt gärna vill spela detta.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Nä då, för om det verkar out of date när det närmar sig att bli färdigt så skjuter de ju bara upp det och fixar en ny grafikmotor och skit. Och så kan det hålla på, tills vi tröttnat helt på idén.

Fast jag hoppas att det inte blir så, då jag väldigt gärna vill spela detta.

Låter som Duke Nuk'em Forever

Medlem

2008? Ha vilket skämt! Idioter som visar upp spelet 2år innan lanseringsdatum...Hatar sånt. Skulle sedan inte fövåna mig om de gör om skitet till MMO så man får betala per månad för att spela mot "tusentals andra" som det brukar heta...

Medlem

Nu blir jag sur. Vilka töntar de är som skjuter upp allt hela tiden. Av det jag sett såg det ju typ klart ut för två år sen. Hur kan det ta sån tid!?! Bojkott!

Medlem
Skrivet av Groggo:

hahahaha... icke förvånad.
Problemet är att spelet har chans att vara out of date när det väl kommer.

Ett sånt här spel kan aldrig bli out of date, möjligtvis grafiken men den är redan out of date. Visst är det synd att det blir försenat, men hellre de än att det är fullproppat med buggar som förstör spelupplevelsen.

Inaktiv
Skrivet av ArtMan:

Skulle sedan inte fövåna mig om de gör om skitet till MMO så man får betala per månad för att spela mot "tusentals andra" som det brukar heta...

Det är oerhört osannolikt att det blir ett MMO med tanke på vad Will Wright har sagt. Målgruppen är samma som för The Sims dvs väldigt casual gamers a la Svensson, inte hardcore gamers. The Sims MMO:et gick åt skogen så EA låter nog Will Wrights projekt vara i fred. Han har ju trots allt utvecklat The Sims åt EA så då respekterar de nog honom tillräckligt för att inte hålla på och styra och ställa när det gäller designen.

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av Zerpent:

Nä då, för om det verkar out of date när det närmar sig att bli färdigt så skjuter de ju bara upp det och fixar en ny grafikmotor och skit. Och så kan det hålla på, tills vi tröttnat helt på idén.

Fast jag hoppas att det inte blir så, då jag väldigt gärna vill spela detta.

Låter som Duke Nuk'em Forever

Precis.

Medlem
Skrivet av dosman:

Det är oerhört osannolikt att det blir ett MMO med tanke på vad Will Wright har sagt. Målgruppen är samma som för The Sims dvs väldigt casual gamers a la Svensson, inte hardcore gamers. The Sims MMO:et gick åt skogen så EA låter nog Will Wrights projekt vara i fred. Han har ju trots allt utvecklat The Sims åt EA så då respekterar de nog honom tillräckligt för att inte hålla på och styra och ställa när det gäller designen.

Är väll knappast riktat mot samma målgrupp. Skulle aldrig tänka mig röra vid The Sims medan Spore ser jag fram emot.

Medlem

Hoppsan, fösta gången jag lyckats få med ett nyhetstips!

Jag tyckte det verkade skumt när de fick över Soren Johnsson från Firafaxis till Spore i april. Jag menar, om spelet skulle släppas i höst fanns inte så mycket en kille som Soren kunde göra de sista månaderna.

Jaja, får väl hoppas att det blir ett bra spel till slut.

Antikvitet

Det finns inte! Jag vill så gärna spela Spore!

Det konstiga är att det såg klart ut när jag såg det i Leipzig i höstas. Ett år sedan!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

AAARGH! Jag blir så aaaaaarg! :evil:
Jag har väntat på spore sen de första läckta dumparna, men nu ger jag upp, för alltid! DNF lär släppas innan det här! :dead:


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

saying its widely anticipated video game, "Spore," could be delayed.

Kan ni lägga ner de jävla aftonbladsrubrikerna nu FZ? Snälla?

Inaktiv
Inaktiv

Kanske inte var tillräkligt roligt helt enkelt

Medlem

Återigen, inget tyder på att det DEFINITIVT har försenats. Allt artikeln säger är att de kanske vill försena det, och att det har tagits ut från projektionerna till 2008. Så det kanske blir försenat, så tolkar jag det.

FZ, lägg ner aftonbladsrubrikerna. FZ-medlemar; Läs de jävla artiklarna.

Inaktiv

Meh, naaw... ja har ju längtat så galet

Skrivet av the wookiee:

Återigen, inget tyder på att det DEFINITIVT har försenats. Allt artikeln säger är att de kanske vill försena det, och att det har tagits ut från projektionerna till 2008. Så det kanske blir försenat, så tolkar jag det.

FZ, lägg ner aftonbladsrubrikerna. FZ-medlemar; Läs de jävla artiklarna.

Väl rutet. Börjar bli lite mycket AB bland rubrikerna här.

Ifall det nu försenats får ni ju se det ifrån den goda sidan också. Det är isåfall uppenbarligen inte färdigt att släppas i år.

Inaktiv

SC2 > Spore om de släpper det tidigare... Vilket det kanske ser ut just nu... hahaha

1
Skriv svar