Xbox Lives våruppdatering är här

Inaktiv

Riktigt ballt faktiskt, många snygga småändringar i dashen.. MSN funkar oxå men lite dumt utan lilla tangentbordet bara.

Medlem

"Q: The email address assigned to my Xbox LIVE account is different to the email address I use on my PC for Windows LIVE messenger. Is there a way for me to still access my messenger account?
A: Not at this time. We are working on the ability to allow users to change the email address they originally used when signing up for Xbox Live. The feature will be available in an upcoming release.
"

Goda nyheter. Mer om detta finner man hos Major Nelson.

Folk som är sugna på att göra det i förväg kan testa Live Account Services. Funkade utmärkt för mig att byta associerad mailadress.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

ja nu funka msn med... rätt bra update. diggar den

Medlem

Det enda klagomålet jag har gällande MSN är att när man kör tangentbord genom USB så körs amerikanskt tangentbord = helt annorlunda knappuppsättning för knappar som : ? ) ( och liknande, men värst är att det inte går att köra åäö. Måste använda handkontrollen för det. Men annars en fin början... synd bara att det måste vara samma mail.

Inaktiv

Det här med child-account hoppas jag med att de löser... palla göra nytt account....


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

tyckte det var riktigt bra updatering, msn funktionen funkade riktigt bra, får dock koppla i något tangentbord blir lite jobbigt att skriva annars och det såg riktigt snyggt ut i dashboard. Hade lagt till riktigt bra funktioner med acivements mm.

Inaktiv

http://www.xbox.com/sv-SE/support/xbox360/familysettings/cons...

Längst ner på sidan står det såhär:

# "Turn off Family Settings (Stäng av trygghetsinställningarna): Inga barn? Inga problem! Här stänger du av trygghetsinställningarna"

Men det går inte att trycka på det alternativet på min box??

Någon annan som har problem med bebis-account? Jag blir galen...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Jag hade trott att xboxen nu skulle ha stöd för x264, så att man kan kolla hd. Men där hade man fattat fel.. kunde ju räknat ut att det var för positivt för att vara sant.

Medlem

Vad är vitsen med att sitta med MSN i X360?.

Ni har till 100% datorer, sitt där istället.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av b0ne:

Vad är vitsen med att sitta med MSN i X360?.

Ni har till 100% datorer, sitt där istället.

För de som inte har dator nära tvn.... kanske?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

KoP
Medlem
Skrivet av b0ne:

Vad är vitsen med att sitta med MSN i X360?.

Ni har till 100% datorer, sitt där istället.

ok tack för tipset ska göra det istället.. nej.. det fungerar riktigt bra på 360.. och i dagsläget så
sitter jag mer framför 360'n än pc'n.. och då är det kanon att ha messenger på 360'n så jag kan hålla någorlunda kontakt med ett par nätvänner.

12
Skriv svar