Nätspel i Hellgate: London prissatt

Robot
Inaktiv
Nätspel i Hellgate: London prissatt

Så antingen spelar man mongoversionen gratis, eller så betalar man och får spelet i sin helhet. Hm.


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Inaktiv

Verkar faktiskt som ett roligt spel, kommer nog att prova både gratis och elite.

nj
Medlem

Tja, är ju trevligt att det kommer finnas möjlighet att spela det gratis online, ger om inte annat rätt stora möjligheter att testa det för att se om man tycker det är värt att betala för.
Dock trevligt att de planerar kontinuerliga uppdateringar för onlinedelen av spelet tack vare månadskostnaden. Då är det ju bara hoppas på att de kan hålla de planerna med.

Medlem

En riktigt bra idé tycker jag själv. Som nj sa, det ger ju en möjligheten att prova på det online för att sedan se om det är värt de där $10 i månaden. Fler borde göra något liknande tycker man.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Finns det ingen SP?


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

exakt vad får jag för 10$ i månaden?

Medlem

Sp får man ju fortfarande i och med paketet, du har ju fortfarande ditt spel. Detta borde även leda till att man kan lana det utan extra kostnad, vilket jag väl lite hoppas för deras skull. Ser inga direkta problem med den här lösningen, hoppas bara det blir så bra som det borde.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av bleak:

exakt vad får jag för 10$ i månaden?

läs nyheten.

Medlem

Urf....
Hoppas SP blir bra, för det kan leva länge.

Men att spela GIMP verren online känns värdelöst.
Och ärligt, så känner jag inte för att hosta upp 10$ i månaden för att slippa köer mm..

Ska jag pröjsa månadsavgift för ett online spel ska det vara enorm skillnad på vanliga verren och den betalda.

Näfan. gillade inte detta alls.

EDIT:
Nu när jag tänker efter, börjar detta likna alla dessa "gratis" MMO som finns ute, som är, sure gratis men ska du ha tillgång till alla coola saker.. BETALA!


signatur

Bara gör det.

Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:

Sp får man ju fortfarande i och med paketet, du har ju fortfarande ditt spel. Detta borde även leda till att man kan lana det utan extra kostnad, vilket jag väl lite hoppas för deras skull. Ser inga direkta problem med den här lösningen, hoppas bara det blir så bra som det borde.

det blir inget LAN i HG, bekräftats av Ivan från FSS på hellgateguru.

Trevligt att man kan köra gratis men jag kommer pröjsa iaf.. vafan är en hundring på en månad om det blir så bra som jag hoppas.

Medlem

Inge Lan? Det är ju bara korkat... Diablo 2 har ju spelats mycket på lan, detta borde ju också vara en ganska stark kandidat för lan spel...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

tycker att inte lan finns inte alls är bra!;S
stor besvikelse...
får hopaps det blir grymt om man ska betala 10 dollar i månaden ...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Nästan 100 kronor i månaden, i ett par år framåt? Nätets mörka baksida kommer skratta rått...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Jo det är drygt, hur fan har dom då kunnat hosta alla diablo2 servrar i snart 7 år gratis?

Inaktiv

Tycker prissättningen för att kunna kräva kvalitet i form av patchar, serverstabilitet och livslängd är rimlig med $10 i månaden. Fast här i Sverige får vi säkert betala motsvarande €10 istället, men det är ju i princip samma sak. Men ändå inte.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Så alla coola grejer måste man betala för? Deja vu nån? :).

Kul iaf att de kommer låta folk spela utan månadsavgift. Man lär nog testa och se de som betalar regera samt springa med roliga grejer rustningar/vapen och börjar betala själv.

Medlem

Kommer aldrig att binda mig till 1200 kr per år för _något_ spel.
Får man en skadeskjuten version om man kör utan att prenumerera... dålig nyhet... Synd jag hade sett fram emot hellgate london, hela spelet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fick samma känsla som när jag läste om bf2: Special forces exp.

Medlem

Bra idé tycker jag.
Sen så känns det inte som om man förlorar något viktigt om man väljer att inte betala.
Enda anledningen till att jag skulle betala månadskostnad är för att slippa server-köer, möjligtvis senare också för att kunna lagra fler items och ha fler karaktärer, om det håller mig underhållen så pass länge dvs.

Får väl se om de "nya" områdena som kanske kommer är värda att betala för också...

Inaktiv

Kan dom inte ens göra klart spelet innan det släpps så undrar jag varför jag ska gå med på att bli lurad i ~10år~? tills det blir det, och att bli 1shottad av elitiska rikemän låter inte heller lockande.

Medlem

5 dollah,

tragiskt nog kommer man nog testa detta ändå T_T


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

1
Skriv svar