Army of Two fotat

Robot
Medlem
Army of Two fotat

Woah, jag gillar verkligen hur det ser ut, mkt bättre än tidigare screens.

Medlem

Skit texturer, inte alls lika snyggt som jag förväntat mig..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Jee
Medlem

Aldrig hört talas om innan men namnet tilltalar mig.
Perfekta Coop-spelet? *hoppas*


signatur

Eller inte?

Medlem

Gillar grafiken... Fast dem som är AA-giriga lär nog bli besvikna för det verkar inte vara någon anti-aliasing på här inte. Men för mig personligen spelar det ingen roll. SNYGGT att gubbarna verkar ha alla vapen på sig som dem just har på sig. Vilket är ovanligt hittills.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

KOmmer lätt att bli bättre grafik sen!
Detta är ju bara ett par bilder man får se positivt!

Medlem

Tycker det är tråkigt att så många här på fz verkar vara så grafikkåta, för att dömma av kommentarer etc. :/
Finner grant intresse i denna titel sedan de först annonserade den, plus att de verkar ha skön humor i det.. Hoppas det blir lika välutvecklat som jag vill tro!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Hmm tyckte det var snyggare på de tidigare bilderna de släppte... Men de var väll bara PR bilder med 220x AA för att få upp lite hype.

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Tycker det är tråkigt att så många här på fz verkar vara så grafikkåta, för att dömma av kommentarer etc. :/
Finner grant intresse i denna titel sedan de först annonserade den, plus att de verkar ha skön humor i det.. Hoppas det blir lika välutvecklat som jag vill tro!

visst kan det vara så, men du måste förstå att det blir mycket snack när det endast är bilder man får se. Inte så mycket annat man kan pratat om en grafiken..if you get my drift


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fler Coop spel tack! Ser fram emot detta.


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Diggat CoOp spel sedan dag ett och det är ju nu på senare tid som även företagen börjar fatta att många vill ha det. Det ska vara som Gears of War: Oj polaren kom online, tre klick senare har han tagit över snubben som för 5 sekunder sedan var en datastyrd halvkass prickskytt


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

perfa, behöver ngt nytt kul coop efter gow.

Medlem

så gulligt, skall bli kul att se hur det här blir


signatur

Bengebolle

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av Fjornsvavne:

Tycker det är tråkigt att så många här på fz verkar vara så grafikkåta, för att dömma av kommentarer etc. :/
Finner grant intresse i denna titel sedan de först annonserade den, plus att de verkar ha skön humor i det.. Hoppas det blir lika välutvecklat som jag vill tro!

visst kan det vara så, men du måste förstå att det blir mycket snack när det endast är bilder man får se. Inte så mycket annat man kan pratat om en grafiken..if you get my drift

Som med alla playstation 3 spel då.

Inaktiv
Skrivet av krill3:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Fjornsvavne:

Tycker det är tråkigt att så många här på fz verkar vara så grafikkåta, för att dömma av kommentarer etc. :/
Finner grant intresse i denna titel sedan de först annonserade den, plus att de verkar ha skön humor i det.. Hoppas det blir lika välutvecklat som jag vill tro!

visst kan det vara så, men du måste förstå att det blir mycket snack när det endast är bilder man får se. Inte så mycket annat man kan pratat om en grafiken..if you get my drift

Som med alla playstation 3 spel då.

haha exakt

Inaktiv

Hoppas de uppgraderar texturerna, annars ser allt väldigt bra ut.

Inaktiv

mmm..muma!kommer bli nice som fan att ta en pilsner och lira lite med polarna.sweet.

1
Skriv svar