Kartongkonst från Quake Wars

Robot
Medlem
Kartongkonst från Quake Wars

CE var snygg ..men borde det inte finnas båda människorna och stroggs design på vanliga utgåvan och bara inte strogg ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Tyckte båda var nice. Nice som fan.

Sen vad jag köper blir vad som finns i handeln på releasedagen helt enkelt.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Saknar de gamla kartong-lådorna, hatar dehär nya dvdfodral-sakerna, är inget att hålla i Man vill ju känna att man köpt något..

Som jag sade på irc igår, Temple of Elemental Evil-lådan är imo perfekt storlek. De borde köra på sådana. Annars är ju omslaget riktigt bra, bättre än jag vågade hoppas på för denna typ av spel.

Medlem
Skrivet av Katana:

Saknar de gamla kartong-lådorna, hatar dehär nya dvdfodral-sakerna, är inget att hålla i Man vill ju känna att man köpt något..

det är då man köper sammlarutgåvor som inte är samma vanliga plast dvd fodral utan påkostad kartong/box


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem
Skrivet av Katana:

Saknar de gamla kartong-lådorna, hatar dehär nya dvdfodral-sakerna, är inget att hålla i Man vill ju känna att man köpt något..

Usch nej, har massa gamla lådor som är stora och klumpiga och ser för jävliga ut efter ett tag. Fast det är ju min åsikt.

Medlem

Jo, visst var de gammla lådorna med rejäla manualer roliga, ända tills man får slut på hyllplats, då är dvd fodralen genast mycket trevligare.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Snyggt, men det blir ingen sådan för mig. Räcker bara med spelet..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vanliga boxen va inget speciellt men CE-boxen va jävligt snygg

Medlem
Skrivet av Katana:

Saknar de gamla kartong-lådorna, hatar dehär nya dvdfodral-sakerna, är inget att hålla i Man vill ju känna att man köpt något..

saknar de inte alls, de var coola tills man hade tagit bort plasten och insett att de var gigantiska kartonger som bara innehöll ett cd-fodral och en tunn manual.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:

saknar de inte alls, de var coola tills man hade tagit bort plasten och insett att de var gigantiska kartonger som bara innehöll ett cd-fodral och en tunn manual.

Skrivet av zZGurraZz:

Usch nej, har massa gamla lådor som är stora och klumpiga och ser för jävliga ut efter ett tag. Fast det är ju min åsikt.

Håller med totalt mer er båda. Stora och fula. Jag gillar snygga dvd fodral hellre. Som typ Halo2 special edition dvd fodralet t.ex. Men jag håller med alla att ETQW kartongerna var snygga. Men personligen tycker jag båda var lika snygga, ingen större skillnad. Om omslagen var enda skillnaden mellan produkterna så skulle jag nog köpa den billigare.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

klart det kommer finnas med extra saker i sammlarutgåvan Haze303 annars är det ingen sammlarutgåva. Lyssna på samlaren redmac

btw. imorgon kommer jag äga Diablo II collectors edition som endast finns i 7000 ex mumma!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nostalgi.....mmmmm......:D

Jee
Medlem

CE såg snygg ut. Vet inte riktigt om jag ska köpa det. Har inte hört så mycket om det, får läsa lite om det och se om det blir ett köp.

Skrivet av redmac:

btw. imorgon kommer jag äga Diablo II collectors edition som endast finns i 7000 ex mumma!

Den här eller?


signatur

Eller inte?

Tyvärr har ET:QW en av de kanske sämsta CE-utgåvor jag sett. Ett par kort, en DVD med lite filmer som snart efter släppet ligger på Youtube och en annan förpackning. Eventuellt något mer, men inget av riktigt samlarvärde. Bara en cash-in.

De CE-utgåvor jag anser värdiga är det av fler anledningar än att det står CE på omslaget, andra kommer jag inte att köpa -_-

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Tyvärr har ET:QW en av de kanske sämsta CE-utgåvor jag sett. Ett par kort, en DVD med lite filmer som snart efter släppet ligger på Youtube och en annan förpackning. Eventuellt något mer, men inget av riktigt samlarvärde. Bara en cash-in.

De CE-utgåvor jag anser värdiga är det av fler anledningar än att det står CE på omslaget, andra kommer jag inte att köpa -_-

ja precis.. man sku fått me nån cool action snubbe eller model som man kan ha på hyllan/data bordet..

typ sån här: http://www.bigbadtoystore.com/bbts/menu.aspx?menu=934&company...

(har dukenukem figuren som finns där åh
http://www.bigbadtoystore.com/bbts/product.aspx?product=RES10... )

Inaktiv

Snygga lådor. Jag har iofs aldrig köpt ett spel för förpackningen, och ingen av dessa kommer inte att ändra på det. Om jag köper ET:QW så beror det på att det är ett kickass spel.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem
Medlem

Tycker det är synd att de slutat med lådorna. Visst, för vissa så är dom bara klumpiga och i vägen. Men i dessa fall är det ju bara att slänga dem. Kom ju själv ihåg hur man stoltserade med sina inköpta spelkartonger. Och på något vis stod kartongen för halva inköpet, åtminstonde i mitt fall. Detta var ju dock i mina yngre år.

Numer är det ju naturligtvis spelet som lockar mest men kartongen är fortfarande ingenting jag slänger och har fortfarande en viss effekt på om jag köper ett spel eller inte.

Medlem

jag gillar de lådorna som inte är för klumpiga

tex rollercoaster tycoon2 låda


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

fina lådor


signatur

Bengebolle

Medlem

Sweet :3

Börjar närma sig!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av Richiraptor:
Skrivet av peak_performance:

Tyvärr har ET:QW en av de kanske sämsta CE-utgåvor jag sett. Ett par kort, en DVD med lite filmer som snart efter släppet ligger på Youtube och en annan förpackning. Eventuellt något mer, men inget av riktigt samlarvärde. Bara en cash-in.

De CE-utgåvor jag anser värdiga är det av fler anledningar än att det står CE på omslaget, andra kommer jag inte att köpa -_-

ja precis.. man sku fått me nån cool action snubbe eller model som man kan ha på hyllan/data bordet..

typ sån här: http://www.bigbadtoystore.com/bbts/menu.aspx?menu=934&company...

(har dukenukem figuren som finns där åh
http://www.bigbadtoystore.com/bbts/product.aspx?product=RES10... )

Vore nice om Hellgate:London CE innehöll någon av dessa... ;):up:8)

Medlem

CE är ju så värdelösa,, wow nån liten dvd, cd med soundtrack å annat, ska ju vara som blizzards wow utgåvor dom är ju alla fall hyffsade och lite påkostade.

Medlem

Vill helst ha en metall-låda som GalCiv2 collectors, än en sladdrig papplåda.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Dom gamla papperskartongerna har onekligen något speciellt, inte utan att man saknar dom ibland. Sen är det som andra har sagt, dvd fodralen är betydligt lättare att plocka undan ;).

Dom här båda såg helt ok ut. Hade gärna sett människor på ett iofs.

1
Skriv svar