Shigeru Miyamoto talar ut om spel

Robot
Inaktiv
Shigeru Miyamoto talar ut om spel

Håller med honom. Vi klarar oss utan ännu ett FPS.

Medlem

Vi behöver lite fler spelskapare som Miyamoto. Lite nya idéer vore intressant, istället för en massa uppföljare hela tiden.

Medlem

jag gillar mario-spelen, synd att de dragit ner på utvecklingen av vederbörande

Medlem

Hoppas på helt nya koncept från Shiggy detta år till Wii, annars definitivt nästa år.

Medlem

"But mostly, I think it's that there are fewer and fewer people who are interested in playing a big role-playing game like Zelda."

mindre kvalitativa spel mer skit i framtiden >_<


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Ärligt talat så är alla fps som släppts hittils .. .öö .. kassa.. ofärdiga.. stela.. enformiga osv.. Jag vet att ni inte håller med mig.8)

Om Miyamoto'san gjorde ett fps så skulle det sätta en ny standard. Det är jag bombsäker på.

Medlem

Bah...Japaner...vad vet dom om spel!,,PLUS HAN DISSAR HALO!!! är han miffad eller??? oh wow vi är verkligen nyskapande för att vi använder Mario om och om igen likadant med Link och Metroid prime!

Inaktiv

är också verkligen helvetes trött på FPS, nu får det fan räcka det var tillräckligt för ett par år sedan redan.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Blir iofs väldigt nyfiken på hur ett fps som är gjort av miyamoto skulle bli..

Medlem
Skrivet av AgamemnoN:

Blir iofs väldigt nyfiken på hur ett fps som är gjort av miyamoto skulle bli..

Förmodligen skulle det bli skit. Inget blod, ingen realism, hjärndöd action rakt igenom för att vem som helst ska kunna sätta sig in i det. Oavsett ålder.

Inaktiv

"I could make Halo. It's not that I couldn't design that game. It's just that I choose not to. "

Får mig att bli arg på min idol. Miyumoto är en väldigt duktig designer, men nej han kunde inte ha designat Halo. Det, finns, ingen, chans.

Inaktiv

Halo är i mitt och mångas tycke helt värdelöst.

Inaktiv

jag gillar heller inte halo speciellt mycket. Men att säga att det är ett dåligt spel från en konstnärlig synpunkt är att pissa sig själv i munnen. Vad smak befarar så håller jag med dig, Halo är inte speciellt bra.

Inaktiv

Allt den där snubben gjort är typ Mario wtf?.

1
Skriv svar