Nya gitarrer i Rock Band

Inaktiv
Nya gitarrer i Rock Band

Detta låter ju så sjukt nice! Det kommer bli sena kvällar med polarna när Rock Band släpps, utan tvekan.

Medlem

Stod precis o lirade lite Billion Dollar Babies till 360, ska bli kul med del tre i slutet av året samt sedan kanske lite trummor till det hela.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

ser verkligen fram emot det.. speciellt då man inte orkar införskaffa varken ps2 eller 360 bara för guitar hero.. Nu än en gång ställer man sig bara i väntandets tider... muttrar


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Hoppas inte trummorna är gjorda i plast. Då lär dom ju spricka rätt snabbt om man lirar hårt, vilket man ska göra när det gäller hårdrock

Inaktiv

..vad sägs om att bara spela riktiga instrument? de funkar också

Skrivet av ankjevel:

..vad sägs om att bara spela riktiga instrument? de funkar också

Jovisst, samtidigt kan man åka skateboard på riktigt, utbilda sig till rallyförare eller joina en grupp legosoldater.

Om man inte förstått att spel är spel och hur de tillåter folk att leka något utan att man behöver offra hela sin fritid för att lära sig aktiviteten, ja då vet jag inte riktigt vad man gör på ett spelforum...;)

Ja, jag förstod att du skämtade. Flama mig inte.

Medlem

Åhh så härligt! Såna här spel är bara bäst! :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

kul att det kommer till ps2:an också!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

It's gonna be a fall of shreddin!


signatur

I'm the best around...

Medlem

Men!? Pearltrummor då?!


signatur

---
Boo!

Inaktiv
Skrivet av slartibartfast:

Ja, jag förstod att du skämtade. Flama mig inte.

Hehe, han får nog svårt att låta bli att kontra ditt flamande


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Medlem

Ge miiiiiiig!

1
Skriv svar