EA arbetar på Simpsons-spel

Robot
Medlem
EA arbetar på Simpsons-spel

The Simpsons - Glitter och glamour :crazy:

Nej men tror detta kommer tillsammans med den nya Simpsons filmen.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

{SIM}pson{S}

Nya Sims eller?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Doh! Måtte det bli bra. Licensspel har ju inte det bästa av rykten...

Medlem

Alla tidigare simpsons spel har varit väldigt dåliga


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag tyckte faktiskt "Simpsons hit and run" var ganska kul :).
Om dom gör ett liknande spel blir alla fall jag glad.

Medlem

Tacka vet jag Bart vs the space mutants. Hit and run var roligt de med, och även Road Rage har sina stunder.

Medlem

Hit n Run har helt okej, kan bli bra om EA lägger ned lite tid på spelet.....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Har bara spelat Hit and Run och jag tyckte det var riktigt roligt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Det fanns en sida förr med nedräkning alá GTA men tydligen är den borta nu (kanske bara tillfälligt) finns/fanns på adressen http://www.ea.com/xxii/ iafall.

Medlem
Inaktiv

krustys super fun house till snes någon?
det var inte "super fun" direkt

Inaktiv

EA kommer antagligen göra det för "snällt" och enkelt så att det ska passa den stora massan. Rating för ålder 7+, inget våld eller svordomar.. Det är EA+Licens.

Medlem
Skrivet av Cofi:

EA kommer antagligen göra det för "snällt" och enkelt så att det ska passa den stora massan. Rating för ålder 7+, inget våld eller svordomar.. Det är EA+Licens.

Mjo, sant, för att simpsons brukar ju annars ha massa våld och svordomar på TV, dumt om dom tar bort det, för vi alla satt ju och förväntade oss en riktig "blood and gore" shooter med mycket svordomar och massor av sex :-/


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av Sergej:
Skrivet av Cofi:

EA kommer antagligen göra det för "snällt" och enkelt så att det ska passa den stora massan. Rating för ålder 7+, inget våld eller svordomar.. Det är EA+Licens.

Mjo, sant, för att simpsons brukar ju annars ha massa våld och svordomar på TV, dumt om dom tar bort det, för vi alla satt ju och förväntade oss en riktig "blood and gore" shooter med mycket svordomar och massor av sex :-/

Uppenbarligen så ryktas det om att Bart kommer förlora oskulden i filmen som kommer (har ingen källa dock).:P

Nä, Hit 'n' Run var/är kul, hoppas de lyckas med det här spelet. För ni vet, ALLA spel EA gör är inte dåliga...:)

Inaktiv

Tycker de senaste spelen var riktigt roliga, tex NBA Steet Homecourt.

Medlem
1
Skriv svar