CellFactor: Revolution-trailer

Robot
Medlem
CellFactor: Revolution-trailer

Måste man ha kortet för att spela det eller hur funkar det? Såg inte imponerande ut på nåt sätt men kan ju vara kul att leka lite med fysiken ;P


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem
Skrivet av athlOn:

Måste man ha kortet för att spela det eller hur funkar det? Såg inte imponerande ut på nåt sätt men kan ju vara kul att leka lite med fysiken ;P

Du kan spela utan kortet men bara de första banorna. (minns inte hur många..)

Medlem

Ser ... så ... galet ... tråkigt ... ut

Medlem

Lite skumt att ett dagens 8800gtx kort inte pallar med vad det där fysik kortet ska bidra med......som sagt var så såg det ju inte helkul ut.....bara kul nog för att man skulle vilja testa lite ;P


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Suck... jag tyckte att det såg kul ut att köra MP i techdemo'n men det som man såg nu.... det såg inte kul ut alls. Öppna men väldigt tomma områden och väldigt få saker på marken som gick att använda. Men men, gratis är gott och det verkar komma ut imorgon den 8'e. Får testa det då.

Inaktiv

Men ska det vara så jävla svårt att göra något som ser realistiskt ut? Vapnen och saker rullar ju runt som om dom låg i vatten!

Pinsamt!

Medlem

Meh, såg måttligt kul ut. Väldigt likt de klipp man såg för över ett år sedan och redan då tyckte jag att det kändes som om fysiken var det enda drivande i spelet. Detta blir säkert ett spel som "alla" med aegia-kort kommer att spela men bara för att de lagt 2k på sitt fysikkort.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Jag känner ingen som har ett fysikkort och tvivlar väldigt mycket på att folk kommer köpa ett kort bara för att spela detta spel. Visst det kanske kommer fler spel med mastig fysik men jag tror hellre på quadcore cpu som kan hantera fysiken i stället.

Hoppas Aegia dör ut fortast möjligt.

1
Skriv svar