Nylansering: Blogga hos FZ

Robot
Medlem
Nylansering: Blogga hos FZ

Är tvingad och blogga nu ju


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fint initiativ, men jag behöver inte en blogg. Har redan en hemsida för seriösa saker och en för mitt spelnamn (under utveckling).

// edit

Bilden som skall visa e-postadressen på profilsidan visas inte. (Ja, jag har tömt cachen och laddat om sidan.)

Mycket snyggare profilsida nu, bra gjort.

// edit 2

En kommentar till: I rutan "Senaste skrivna inlägget" så visas inte radbrytningar, länkar etc. Kanske det är gjort så med flit, men vore bättre om ni lade en maxgräns på hur långt det kan få vara ist, plus att inte bilder visas.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Har aldrig förstått storheten i webbloggar.. men men inte som att det hindrar andra att sprudla i mediet. Trevliga teman dock, pluspoäng. ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Kan ni fixa så man kan importera bloggar?

Medlem

jag hatar verkligen bloggar, till och med ordet är fult och irriterande xD

Antikvitet

Importera bloggar varifrån? I vilket format?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers

Om bloggarna ser småmiffo ut, testa Ctrl+F5!


signatur
Medlem

Trevligt trevligt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Trevligt, trevligt, trevligt.

Medlem
Skrivet av spiken:

Om bloggarna ser småmiffo ut, testa Ctrl+F5!

E-mailbilden buggar sig fortfarande, i FF syns bara texten "E-post" och i Opera en platshållare för bild men inget annat.

// edit efter fix

Nice, bra jobbat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Antikvitet

Nu är det fixat!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

dkd
Medlem

Även jag har redan en blog på annat håll.

Fler besökare skadar dock inte, öhöhöglgölgö.


signatur

Ehe.

Medlem

trevligt FZ! Bra jobbat! snygga designval också! nu ska jag starta min egna anti xbox360 blogg hehe


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

själv gör jag nog en "Vad gör puckot nu" blogg ^^


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Alla dessa bloggar... så roligt är det inte...

Medlem

:/ nä, ni brukar komma med fina funktioner FZ, men blog... nu har ni gått ner er i träsket ni med :<

Inaktiv

håller prick med dig där!.. gjorde en "ps3 wohooo" eller nått


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Bloggar är sååå Aftonbladet, och ordet är så otroligt fult, så nej tack, inte för mig, men jag hoppas andra finner glädje!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

b00ring


signatur

sleeplezz

Medlem

Fz goes Aftonbladet!


signatur
Inaktiv

:heart: Äntligen, ännu mer bloggar jag inte kommer läsa.

Medlem

Brukar uppmuntra FZ's nya prylar men bloggar? Jaja, bara det inte påverkar nåt annat på siten så.

Medlem

Ok, om nu ni inte tycker om bloggen så skriv det, men passa gärna på och skriva ngt positivt om den nya fina profilsidan också.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Pansarknekt

Tycker det är sköj initiativ. Pumpar upp communityt lite till och allt är på svenska. Kommer vara roligt/irriterande att läsa om andras åsikter och se vad folk tycker o tänker här inne på forumet. Go for pro!


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

varför inte blogga om hur mycket ni hatar bloggar då? ^^

Medlem

Det jag hatar mest är inte webloggen i sig. Utan att det "hypas" av sidor t.ex. Aftonbladet, som om det vore någon ny uppfinning.
Om ni inte gillar att fz.se börjat med bloggar, tja det är ju ingen som tvingar dig att läsa dom


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Är tvingad och blogga nu ju

säg upp dig då.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av warh0g:

Det jag hatar mest är inte webloggen i sig. Utan att det "hypas" av sidor t.ex. Aftonbladet, som om det vore någon ny uppfinning.
Om ni inte gillar att fz.se börjat med bloggar, tja det är ju ingen som tvingar dig att läsa dom

Håller med plus att jag hatar just ordet blogg.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Våga vägra Bloggar :=)

12
Skriv svar