Nylansering: Blogga hos FZ

Medlem

Tycker det inte är något fel på webloggar, nästan varenda spelsida har funktionen för medlemarna redan,Gamespot har det tex. Tycker det kan vara lite småtrevligt då folk kan tycka till lite extra om spel utan att behöva ta upp det i diskussionsforumen.

Inaktiv

Det har bara blivit lite som att det är inne att blogga. Som det står på löpsedlarna 10 enkla steg för att koma igång att börja blogga.

Medlem
Skrivet av Gard:

Det har bara blivit lite som att det är inne att blogga. Som det står på löpsedlarna 10 enkla steg för att koma igång att börja blogga.

Jodå, så är det. Det har blivit något av en fluga... troligtvis kommer det hålla i sig. Men lite skönt kan det vara att skriva ut sina aggressioner till ett spel utan att behöva skapa en tråd för det som fort spolas bort i tomma intet. Får se hur det blir med det hela, men fint att ni fortsätter arbeta hårt med sidan FZ! (även om jag är ganska nöjd som det är)

Skägg.
10 Chambers

Visst, ordet blogg är väldigt hypat men tanken bakom är jävligt god, att vanliga dödliga kan göra sin röst hörd. Nu är det inte längre bara folket som driver sajten som får göra sin röst hörd, utan även besökarna. Se det som en förlängning av nyhetskommentarerna.


signatur
Medlem

Nu när jag har fifflat lite med funktionen upptäckte jag hur bra den är! Vilket toppenjobb, FZ!

*Creddar red en massa*

Medlem
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av Gard:

Det har bara blivit lite som att det är inne att blogga. Som det står på löpsedlarna 10 enkla steg för att koma igång att börja blogga.

Jodå, så är det. Det har blivit något av en fluga... troligtvis kommer det hålla i sig. Men lite skönt kan det vara att skriva ut sina aggressioner till ett spel utan att behöva skapa en tråd för det som fort spolas bort i tomma intet. Får se hur det blir med det hela, men fint att ni fortsätter arbeta hårt med sidan FZ! (även om jag är ganska nöjd som det är)

Fluga och fluga, jag har bloggat i 5 år nu iaf...


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Jämför man fz med aftonbladet bara för att medlemmarna har möjlighet att blogga så ska man skjutas.

Ingen tvingar någon att skriva en egen blog och ingen tvingar någon att läsa en blog.

Själv tycker jag det är kul och man hittar alltid nya udda blog med intressanta åsikter.

Folk borde sluta vara så anti förändringar.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Bloggar om spel?! Ja, varför inte? Det är ju ett roligt tema.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem
Skrivet av redmac:

trevligt FZ! Bra jobbat! snygga designval också! nu ska jag starta min egna anti xbox360 blogg hehe

Grr :evil:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av mongi:
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av Gard:

Fluga och fluga, jag har bloggat i 5 år nu iaf...

Jag menar att det blivit populärt allmänt att blogga, inte bara någon enstaka person.

Får se om det är värt att skriva något. Kan vara bra för att komma ihåg saker, som nu när man programmerat så glömmer man lätt bort vad sin kod gör och lite loggbok hjälper en hel del. Antingen det eller så får man kommentera koden bättre.

Medlem

Helt ogenerad reklam för min nypimpade blog
http://www.fz.se/bloggar/the_game_delusion/


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Smart drag, och roligt för den delen. Mer av ett community nu.

Medlem
Skrivet av John:

Importera bloggar varifrån? I vilket format?

Wordpress bloggar?

feed:// - med andra ord.

Ozo
Medlem

Tycker det var en bra effort av FZ, ser snyggt och bra ut. Kul och bra grej där man kan skriva om precis vad som helst. Man måste ju inte skriva "Idag har jag och Erik varit på bio och sett Shrek!, den var så himla rolig (lite läskig ibland)...." osv, som många verkar tro

Tummarna upp!

Medlem

Bra initiativ Fortsätter ni så här så kommer ni snart komma upp i samma klass som GameSpot. Bara ni inte fixar samma slags användare..

Bra med uppdaterade profilsidor, även om flikarna fortfarande är feldesignade.

Medlem
Medlem

Jag ska lära mig att blogga iallafall.
Tror FZ att det är en bra idé, så är
det en bra idé !

http://www.fz.se/bloggar/gaming

Medlem

En väldigt dålig grej är att bloggarna "knuffas" undan väldigt snabbt. Högst fem min efter jag hade skrivit min första blogg försvann den. Samma sak inträffade efter jag hade skrivit min andra blogg.

"Senast postade bloggar"-listan borde vara mycket, mycket längre.

http://www.fz.se/bloggar/intresset

Inaktiv
Skrivet av Mikaelh:

En väldigt dålig grej är att bloggarna "knuffas" undan väldigt snabbt. Högst fem min efter jag hade skrivit min första blogg försvann den. Samma sak inträffade efter jag hade skrivit min andra blogg.

"Senast postade bloggar"-listan borde vara mycket, mycket längre.

http://www.fz.se/bloggar/intresset

Tänkte på samma sak. Kanske en länk som för en till en längre lista vore på sin plats.

Avstängd

Bra bra. Saknas lite finputsning, men annars är det riktigt bra för att just ha startat.

Medlem

Jag tror nog att det är för att det precis startat... kommer nog lugna ner sig lite, kanske. Men lite fler än 5 vore väldigt bra. Finns det en lista över alla bloggar som FZ har?

Antikvitet

Jag ska kolla på bloggportalens utformning och vidarelänkning så snart jag får tid.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Kan redan nu säga att jag inte kommer att läsa en enda blogg, men det ger iaf FZ ännu mer innehåll och kan säkert generera en hel del extra besökare m.m.

Medlem

Tack John, trodde ni hade glömt bort att ni hade bloggar på sidan ett tag där...

Medlem

faan skrev jag änndå.
men jag säger LOGG!


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar