LEGO Star Wars till Nintendo Wii?

Robot
Medlem
LEGO Star Wars till Nintendo Wii?

Tvivlar ju inte på att det är bra spel, men.. fler konverteringar? :S


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Lego Star Wars gör sig nog bäst på konsoll iaf, spelade igenom första på datorn med en handkontroll och det var skitskoj så kommer det som en sammling på Wii så blir det ett givet köp för mig iaf!

/ LordDaimos

PaZ
Medlem

det rimmar ju rätt väl med wiis målgrupp. Om de får in handkontrollen på ett bra sätt så kan det kanske vara något!

Inaktiv

Finns inte spelen redan på GameCube? Och de går ju att lira på Wii, så fattar inte riktigt poängen.

Medlem

kanske för att det ska vara lite mer optimerat till Wii.
och att man då kan använda Wii-handkontrollen då också
och göra det lite mer roligare. :>

Inaktiv
Medlem

spelade lego star wars demot som finns på market place, riktigt tråkigt imo.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

på marcet place på 360 menar du ?

lego star wars på 360 var kul tycker iaf jag.

och det lär nog inte bli sämre på wii

Inaktiv

Den blockiga grafiken lär iaf pass Wii.

Medlem

Det lär nog bli rätt häftigt, är det lego star wars 1, 2 eller båda? Skulle helt klart köpa det isåfall och om jag hade Wii.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Lego Star Wars 2 på xlådan var ju helt underbart, det kan jag varmt rekommendera. Enda problemet var att flickvännen satt som klistrad och jag fick nästa inte spela något innan hon fixat det 100%

Nu kan man ju hoppas att det inte blir någon portning utan lite nytt innehåll istället.


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem

Oh älskar dom här spelen!!! Det jag spelade på dator var dock otroligt buggit....fastnade på ette ställde där jag inte kunde putta på en låda. Hoppas de fixat det till Wii versionen!

1
Skriv svar