Call for Heroes-demo hos FZ

Robot
Inaktiv
Call for Heroes-demo hos FZ

Vad kan detta va?
Får ladda ner å kolla.

Medlem

Lego LOTR... Neh, men det ser lite kantigt ut på modellerna.

Medlem

spelade i ca 2 min, sedan insåg jag att Enclave är mycket bättre (och snyggare, trots att det kom 2003)

Inaktiv

Ja det här var nog bland det sämsta jag någonsin spelat. Inte ens 2min kunde det här spelet uppehålla mig. Helt sant Enclave är både snyggare och bättre


signatur

e=mc2

Medlem

Dödade 2 monster innan jag stängde av.
Komedi 8)

Inaktiv

ja,nä fy fasen sånt skit..................

Medlem

Ser ut som skit, ja.

Inaktiv

kommer inte enclave 2?

Medlem

Skiten gav mig en BSOD...

Medlem
Skrivet av theailer:

Skiten gav mig en BSOD...

haha, det är inte kul...

snacka om dålig kritik demot fick..jag vågar inte ens tanka hem det...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av theailer:

Skiten gav mig en BSOD...

haha, det är inte kul...

snacka om dålig kritik demot fick..jag vågar inte ens tanka hem det...

Samma här, var lite småintresserad när jag såg nyhete.. Glad att jag läste lite kommentarer först

Medlem

Kom in i spelet, men sen precis när jag skulle döda första fienden så blev allt bara blått. Pleh, jävligt bra för diskarna...

Medlem

är dett verkligen gjort 2006/2007 det ser ut och känns som det är kodat runt en ungefär 1990

Inaktiv

Grafiskt så för det tankarna mot Q2 och det släpptes 1997...

Medlem

jösses vicket skit spel det var, förstår inte varför det laggade så mycket, var ju riktigt fult


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

lol@enclavekommentarerna


signatur

---
Boo!

Medlem

Vågar inte heller tanka ner det här demot. -rädd-.

Och ni får ta och fixa ett Enclave 2 snart, Phosphor! Man vill juh ha mer. ^^

Inaktiv

Det är var det sämsta skitet jag någonsin har installerat...vilket århundrade är detta gjort? :S

Medlem

Är det Gamla wolfenstein texturer jag sitter och tittar på? Eller vad är det här? Jag kan inte låta bli att undra om någon på FZ gjort en miss och satt det här som kommande release när det igentligen skulle ha varit under "gammalt skit" ?

OK grafik är inte allt i ett spel.. kanske inte animationerna heller.. men om dom grafiska förutsättningarna verkligen suger så måste game-play delen vara superbt.. och tja.. jag spelar hellre diablo 1 eller ultima underworld än den här skiten ><


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Inaktiv

Hah, vilket skämt.. nä vill man hacka fulingar med yxa finns det allt bra mycket bättre val till hands.


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Inaktiv

Hmm... Tror inte jag kommer att ladda hem demot

Medlem

Lär nog inte bli nån storsäljare.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

funkar inte ens att installera för mig xD

Medlem

Jag tror jag skall försöka summera upp mitt intryck av det här i ett ord:

Örk!

Känns som om någon tagit ett spelkoncept från något gammalt plattformsspel från 1985 och gjort om det till 3D. Shit, de kan inte ens ha testspelat det, för då hade de nog insett att dem nog hade sålt fler exemplar av det om de inte släppt en demo...

Medlem
1
Skriv svar