Spana in nya Splinter Cell: Conviction

Robot
Medlem
Spana in nya Splinter Cell: Conviction

Nu har jag inte klarat ut Double Agent men något måste ha gått jävligt fel i slutet då han fan har sjunkit till botten av samhället.

Medlem

Nämen, har våran lilla superagent Sam Fisher gått och blivit emo?

Nej då, tycker det ser riktigt bra ut. Någonting som gjorde att jag fastnade för Double Agent var miljöerna i spelet och det ser ut som vi kommer få ett par mysiga ställen att traska runt på i den här delen också.

Me wants! :heart:


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Mahone:

Nu har jag inte klarat ut Double Agent men något måste ha gått jävligt fel i slutet då han fan har sjunkit till botten av samhället.

Då föreslår jag att du spelar igenom spelet för du har rätt fel!


signatur
Medlem

Ser inte ut som Sam Fisher längre


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Ser inte ut som Sam Fisher längre

Även om han är lite olik sig så ser i alla fall jag att det är Fisher, och med tanke på att

han är på flykt från FBI

är det väl inte så konstigt att han ser lite annorlunda ut? Antar att man inte vill bli igenkänd då. Bilderna är ju inte av bästa kvalite för den delen heller.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Gillar detta.. Precis vad jag hade tänkt mig att se sam fisher när han inte har något att förlora. He comes to kick ass!

Medlem

Jäkligt tajta byxor har han i alla fall..

Medlem

vadå.. det är jue baggyjeans han har på sig o_O

Medlem

Värt att hålla ett öga på.

Medlem
Skrivet av Loading:

vadå.. det är jue baggyjeans han har på sig o_O

Hehe, enda stället de är baggy är längst ner, annars ser man ju benmusklerna klart och tydligt när byxorna stramar åt. Men Sam är ju också biffig, så det är inte så underligt

Medlem

Alla SC spel har varit värt att hålla ögonen på. Och denna lär nog inte svika någon. <3

Edit: Yez i'm fanboi.

Medlem

Nej, det senaste var inget att ha, ett förändrat koncept men spelsättet var detsamma, ska spelet utspela sig i dagsljus måste man förändra mer än bara mängden ljus på banorna.

Social stealth tror jag på, det här kan bli lite mer äkta på ngt sätt, färre gizmos och mer jason bourne.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Mahone:

Nu har jag inte klarat ut Double Agent men något måste ha gått jävligt fel i slutet då han fan har sjunkit till botten av samhället.

Då föreslår jag att du spelar igenom spelet för du har rätt fel!

Tro mig, jag försöker, men det är inte så lätt att klara ut något som kraschar innan man hinner göra klart uppdragen. Har funderat på att skaffa de till 360n men de har inte blivit av.

Medlem

Spela Double Agent till vanliga Xboxen istället, det är 3 gånger bättre än det till PC och 360 (jag har klarat alla tre).

Xbox versionen har 14 Co-op uppdrag också och bättre story.

Medlem

Dubble Agent var en stor besvikelse så jag har inget hopp om detta spel (spelade PC versionen).


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Skillnaden är att xbox/ps2verrren av DA utvecklades av ubi montreal, de andra av shanghai, shanghai är kända för att ha sönder bra spel under utvecklingen.

Conviction utvecklas oxå av montreal.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

fast jag tyckte att Double agent på pc, var bättre än det på Vanliga Xbox. Var mer utmanande och roligare banor.

1
Skriv svar