Crysis framför kameralinsen

Robot
Medlem
Crysis framför kameralinsen

Kanske har fått det om bakfoten, men Crysis är väl inte Vista-exklusivt? Bara DX10-effekterna är ju begränsade till det operativsystemet.

Medlem
Medlem

Fast både bilderna och filmen kommer från Gamespot (och finns på samma sida som ni länkade till i den förra nyheten). Och det är inte Vista-exklusivt längre

Medlem

Rätta mig om jag har fel men Crysis har väl ALRDIG varit vista-exklusivt?

Medlem

Såg väldigt trist ut, faktiskt.

Inaktiv

Beställer ny dator idag!!!


signatur

Shit happens, then you die

Medlem
Skrivet av mullins:

Såg väldigt trist ut, faktiskt.

Håller med. Får hoppas att det är för att det är dm i filmen... Vore ju ingen höjdare om all mp såg så ut...

Medlem

Att hålla på ändra powerups i mp ser bara rörigt ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av PinkElephant:
Skrivet av mullins:

Såg väldigt trist ut, faktiskt.

Håller med. Får hoppas att det är för att det är dm i filmen... Vore ju ingen höjdare om all mp såg så ut...

Agreear också.
Ser förjäkla tråkigt ut med massa yber
powerups etc... man kan tro de är både
Quake 4 , Mortal Combat, Painkiller och
Farcry i ett lewl.

Seriöst hoppas på ett lungare mp der det är
lite mer krigsföring utan super grejer som
den där nano suiten och så man kan njuta
av enviormentet i mp också :P.

höppas på mkt fysik i mp och dem skulle juh
ta bort en hel del destructible stuff i mp
för att inte hela mp banorna ska jämnas
med marken ockzå
.

Inaktiv
Medlem

EA MADE CRYTEK DO IT! MP såg riktigt tråkigt ut. Jag vill inte ha Quake styck, lugnare och mer krigföring tack!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

tycker det luktar fear om detta så det skriker om det

Medlem

Tyckte det såg kul ut men jag hoppas att den finns en möjlighet att spela lite mer reserverat och sneaky och inte bara som i filmen, smack in your face on steroids!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Ser riktigt tråkigt ut, men vi får hoppas att det kommer lite intressanta mods..

Inaktiv

Håller med, ser ganska tråkigt ut men det visste man väl sedan tidigare. Tror vi alla kommer bli imponerade av grafiken och miljön men som MP-spel blir det nog ingen hit. Hoppas jag har fel men det verkar så. Har faktiskt inte spelat ett enda directx fps-spel med skön spelkänsla. Känns alltid som pappkartong. Dock så verkar Crysis vara annorlunda i det fallet men stora banor med industrimiljö är nästan så trist att jag blir på dåligt humör och inte kan sova. Den lilla quakekänsla vi såg i trailern tror jag bara är bra om man vill försöka göra spelet något så där snitsigt.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Agreear också.
Ser förjäkla tråkigt ut med massa yber
powerups etc... man kan tro de är både
Quake 4 , Mortal Combat, Painkiller och
Farcry i ett lewl.

Seriöst hoppas på ett lungare mp der det är
lite mer krigsföring utan super grejer som
den där nano suiten och så man kan njuta
av enviormentet i mp också :P.

höppas på mkt fysik i mp och dem skulle juh
ta bort en hel del destructible stuff i mp
för att inte hela mp banorna ska jämnas
med marken ockzå
.

Are you nyinflyttad amerikan? : p

Ser helt okej ut bortsätt från den rätt sega bilduppdateringen i heta strider. Hoppas bara att de lägger in alternativet att som admin kunna välja att ta bort vissa eller alla power-ups. Eller kanske ett helt annat spelläge där spelarna spelar som vanliga soldater. Eller kanske t o m ett spelläge där en eller ett fåtal spelare spelar med nanodräkten utan förmågan att respawna medan resten spelar som vanliga soldater men kan respawna. Som i kommande GRAW2 till PC.

Inaktiv

tänk om de skulle börjat hypa det för spelarna först nu... liksom en kort period innan det släpps.

skulle nog varit fler som köpt det då.


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv

Ofta man glider runt i en tight jävla splinter cell dräkt mitt ute i jungeln när det är typ + 40 grader

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Ser helt okej ut bortsätt från den rätt sega bilduppdateringen i heta strider. Hoppas bara att de lägger in alternativet att som admin kunna välja att ta bort vissa eller alla power-ups. Eller kanske ett helt annat spelläge där spelarna spelar som vanliga soldater. Eller kanske t o m ett spelläge där en eller ett fåtal spelare spelar med nanodräkten utan förmågan att respawna medan resten spelar som vanliga soldater men kan respawna. Som i kommande GRAW2 till PC.

Om inte så kommer det förmodligen några bättre MP mods eftersom SDK:n kommer släppas.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Men ärligt talat!? Vem köper crysis för MP?? Inte jag iallafall. Den enda orsaken jag köper/tankar crysis är för att spela singleplayer äventyret. Dem flesta köper nog ETQW för att lira online med, så har jag tänkt mig iallafall... Men ni kanske har tänkt annorlunda?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Skojar dom med oss?! Såg ju skit trist ut!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Dom har visat på tok för många filmer å bilder nu det räcker kan dom inte bara jobba på spelet istället? för det är ändå en bra bit kvar innan vi lär spela spelet ens.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Men ärligt talat!? Vem köper crysis för MP?? Inte jag iallafall. Den enda orsaken jag köper/tankar crysis är för att spela singleplayer äventyret. Dem flesta köper nog ETQW för att lira online med, så har jag tänkt mig iallafall... Men ni kanske har tänkt annorlunda?

Jag kommer åtminstone köpa det för MP också. Far Cry är fortfarande ett av de allra roligaste spelen att köra på LAN. Grymt underskattat IMHO.

Medlem

Kommer det coop?! Annars kan det kvitta...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Krigshot:

Ofta man glider runt i en tight jävla splinter cell dräkt mitt ute i jungeln när det är typ + 40 grader

Om en dräkt kan göra att man kan springa i 100 km/h eller slå genom betong väggar så är det fanimej bäst att den kan göra småsaker som att hålla sig kyld...


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Men ärligt talat!? Vem köper crysis för MP?? Inte jag iallafall. Den enda orsaken jag köper/tankar crysis är för att spela singleplayer äventyret. Dem flesta köper nog ETQW för att lira online med, så har jag tänkt mig iallafall... Men ni kanske har tänkt annorlunda?

Nej, Crysis införskaffas mycket pga SP, precis som du säger. Om sen MP blir bra är det en fin bonus ;).

Ser det inte ut som att det går lite väl fort ibland också? Beror kanske lite på vem som spelar men i filmen känns det som att han inte riktigt hänger med i vissa "moves":D.

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Men ärligt talat!? Vem köper crysis för MP?? Inte jag iallafall. Den enda orsaken jag köper/tankar crysis är för att spela singleplayer äventyret. Dem flesta köper nog ETQW för att lira online med, så har jag tänkt mig iallafall... Men ni kanske har tänkt annorlunda?

Drog jag tillbaka tiden 10 år kanske singleplayer skulle vara nåt när det gäller FPS-spel. Antagligen e jag spelskadad efter all MP.
Tror ändå de flesta hoppas på bra MP men som du säger, ETQW blir säkert bättre på det området.

Medlem

Hoppas det går att hotkeya krafterna från dräkten, för smidigt gameplay annars blir det bara drygt

1
Skriv svar