Fracture-trailern nu på FZ

Robot
Medlem
Fracture-trailern nu på FZ

Hmm.. intressant. En slags version på Red Faction's geomod teknik.
Kan bli bra, men kan bli dåligt om det implenteras som i RF fallet.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

"day:1:studios" använder sig ju utav ubisofts gamla logo fast i annan färg :S


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Ser skit ut och själva grundpremissen måste vara en av de sämsta jag hört - någonsin.

Medlem

Jag reagerar mest på de skumma svallvågor som skapas av granaterna, ser väldigt billigt ut, som om de bodde i en gummivärld. 8)

Medlem

Ännu ett spel som försöker impa på det grafiska/fysiska men säkerligen kommer bli ett mediokert "B" spel.

Inaktiv

och jag som tyckte det såg kul ut ^__^

Medlem

Wow, det där ser jävligt kul ut. Heja LucasArts! Kan de vara på väg tillbaka?

Medlem

Maffigt värre! Såg faktiskt riktigt kul ut.

Pansarknekt

Såg inge vidare ut. Rätt b faktiskt. Och var fick han bollarna ifrån. E dom uppblåsbara eller?


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Känner mig rätt ambivalent inför detta, känns som att dom byggt upp hela spelet runt denna gimmick, så det blir nog ganska segt att lira om så är fallet.

Medlem
Medlem

Ge oss ett nytt KOTOR i Jedi Knight stil(FPS) istället.

Inaktiv

är inte lucasarts som gör några KOTOR-lir

Medlem

fy helsiken vad alla har fått höga standards!!! bara för att det kommer ut bra spel vid vissa tillfällen kan man ju inte tro att det jämt gör det...men jag tror att Lucasarts har slagit jackpot! tänk på alla möljigheter man kan göra med terrain deformation! ännu fler grejer om spelet har fordon! (Think worlds biggest jump!)..enda problemet är att om dom fokuserar mer på MP än på SP så blir det svårt att sälja för ET:QW kommer ju snart och några andra speljättar!

1
Skriv svar