Nu är det snart skräck helg

Medlem
Nu är det snart skräck helg

Min favorit tid, förutom möjligtvis Julafton, är Halloween.
Den innebär en massa skräckfilm och äckligt godis för min del.

Vi här i Sverige är inte speciellt bra på att fira Alla Helgons Afton, det tycker jag är synd som tusan!
Jag är annars killen som gått runt som en stor pizza kartong och tiggt godis fast jag är 27 år!

I alla fall så hoppas jag alla likasinnade en trevlig Alla Helgons Afton!

Ska lista mina favorit skräckfilmer i ett senare inlägg.

#blogg

Medlem
Nu är det snart skräck helg

Halloween är ett kommersiellt påhitt. Min familj firar allahelgonhelgen varje år, vi åker till våra släktingars gravar och tänder ljus och efter det åker vi hem och äter en god middag och umgås. Däremot så är det ganska mysigt med skräckfilm i höstmörkret.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Lista några bra skräckfilmer, behöver tips.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Lista några bra skräckfilmer, behöver tips.

Precis! Ge oss en sjysst lista. Har du sett mirror föresten? Är den bra?

Inaktiv
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av WaltX:

Lista några bra skräckfilmer, behöver tips.

Precis! Ge oss en sjysst lista. Har du sett mirror föresten? Är den bra?

Outpost e skön, skabbit filmad med über nazis, shock waves om du kan hitta den, annan rulle med nazis.

en som verkar kul som jag inte hunnit sett är Trailer Park Of Terror.

vill du ha splattter och garva njurarna av dig så leta upp Evil Aliens.

jag kan fortsätta, vilken typ eftersöks, jag skiter på mig rädd eller enkel mys skräck

mirror vart jag besviken på, hollywierd....

/M

Medlem

Jag och några polare klädde ut oss förra året och sprang runt och tiggde godis när vi var dyngraka. Sjukt kul enda tills Astrid 85 gjorde en polisanmälan efter att vi tömt hennes soptunna utanför hennes dörr och skrivit "häxa" med sprayfärg vid hennes infart med en pil mot hennes hus. Kärringen ville ju inte ge oss godis.

Kvällen slutade med fyllescellen för två stycken av oss, så vi övriga kände att det kanske var bäst att runda av då.

Happy helloween.

Medlem
Skrivet av erge:

Jag och några polare klädde ut oss förra året och sprang runt och tiggde godis när vi var dyngraka. Sjukt kul enda tills Astrid 85 gjorde en polisanmälan efter att vi tömt hennes soptunna utanför hennes dörr och skrivit "häxa" med sprayfärg vid hennes infart med en pil mot hennes hus. Kärringen ville ju inte ge oss godis.

Kvällen slutade med fyllescellen för två stycken av oss, så vi övriga kände att det kanske var bäst att runda av då.

Happy helloween.

Ha, ojdå!
Undrar om man fått göra så i USA?
Kanske inte hos Astrid 85?

Medlem

Jag har inte sett Mirrors btw! Är den bra?

1
Skriv svar