Half-Life 2: Episode 2 i skissform

Robot
Inaktiv
Half-Life 2: Episode 2 i skissform

Vart finns 1920x1200 formaten Räknar dagarna till release, denna gång kommer jag få uppleva det utan massa hackningar med mitt nya grafikkort

Medlem
Skrivet av mrh2o:

Vart finns 1920x1200 formaten

Ja var är dom formaten, dessa bilder hade gjort sig bra på mitt skrivbord som bakgrund.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ser nästan ut som bilder tagna från spelet som de sen bara lagt på ett filter på....men lik förbannat snygga bilder.

Medlem

Ohhh g-man


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

När kommer det suck.. känns som en evighet sen man spelade episod 1.

Inaktiv

omg, underbara o.o


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

jävligt B......

det enda jag har att säga till dessa bilder......B


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Men jag trodde att det första alyx tänkte göra i episode 2 var att ramla ner för ett stup..
Tycker att valve spoilar lite

Ha, när jag såg första bilden med Alyx där tänkte jag direkt, "Fasen vad Valve skärpt sig vad gäller grafik och leveldesign. Superjäkla snyggt."

Sedan tittade jag vidare och tillbaka för att se att jag inte missbedömt Valves grafiska förmågor utan att det bara var skisser

Jokkocze, jovisst, men de har ju också visat att hon plockas upp av de däringa alienses. Förvisso tillsynes livlös, men de som inte kunde koppla att de inte skulle spoila att Alyx dör det första de gör förtjänar att bli spoilade nu istället Alyx har alldeles för stark fanbase och creds för att få dö.

Inaktiv
Skrivet av peter_lovgren:

Ser nästan ut som bilder tagna från spelet som de sen bara lagt på ett filter på....men lik förbannat snygga bilder.

Det är ganska vanligt i spelproduktion att man tar banor från spelet som inte riktigt är "där" än. Man ber således en konceptnisse att göra en s.k paintover eftersom det är mycket enklare att dra 2 streck på en skärm än att göra fysiska ändringar i banan.

Medlem

Den här bilden ser amatör aktig ut

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=45739

varför blanda in två in game modeler ser bara fult ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag vill ha det. Nu.

Medlem

hoppas alyx dör!!!!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Alyx har alldeles för stark fanbase och creds för att få dö.

Precis därför man ska döda karaktären, fatta dramat, man vill ju fånga spelarnas känslor


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

ptr
Medlem

vart har ni fått att hon ramlar ner från ett stup ifrån? man är väl tillsammans med henne på tåget i slutet av episode 1 om jag inte minns fel...

Medlem
Skrivet av ptr:

vart har ni fått att hon ramlar ner från ett stup ifrån? man är väl tillsammans med henne på tåget i slutet av episode 1 om jag inte minns fel...

Om du kollar på filmen som spelas upp när du klarat det så kanske du förstår varför...

Medlem

Alyx får inte dö hon e så sööööt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av peak_performance:

Alyx har alldeles för stark fanbase och creds för att få dö.

Precis därför man ska döda karaktären, fatta dramat, man vill ju fånga spelarnas känslor

Det ultimata vore ju i så fall om Gordon dog. Helst inom de allra första minuterna, sedan är man spectator medan Alyx springer genom resten av spelet.

ptr
Medlem
Skrivet av peter_lovgren:
Skrivet av ptr:

vart har ni fått att hon ramlar ner från ett stup ifrån? man är väl tillsammans med henne på tåget i slutet av episode 1 om jag inte minns fel...

Om du kollar på filmen som spelas upp när du klarat det så kanske du förstår varför...

du menar alltså en film efter eftertexterna?
för i slutet säger hon ju bara typ "ooh god...... gordon" tacka youtube för det förresten då jag inte har sparningen kvar

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Alyx får inte dö hon e så sööööt

Titta på porr innan och dra en runk så saknar du inte henne sen. Helt jävla värdelös är hon. Freeman är ju lonewolfen of doom! Kan inte ens komma ihåg hur många gånger hon dog för mig som gjorde att det sket sig. Fy fan antingen ska hon dö eller åka hem.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

1
Skriv svar