Utvecklardagbok om Crysis

Robot
Medlem
Utvecklardagbok om Crysis


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Hoppas de lägger till alternativ angående dräkten i mp, så som att inte ha den med alls eller att enbart en person kan ha den på sig. Eller kanske begränsa några av dräktens styrkor... fast å andra sidan kanske dräkten är för stor del av spelet...

Medlem
Skrivet av PinkElephant:

Hoppas de lägger till alternativ angående dräkten i mp, så som att inte ha den med alls eller att enbart en person kan ha den på sig. Eller kanske begränsa några av dräktens styrkor... fast å andra sidan kanske dräkten är för stor del av spelet...

håller med helt skulel vara roligt om man fick välja om man vill ha med den eller att man kan hitta den lite här där på en map eller att sämsta spelarn får den o.sv skulle vara grymt!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av PinkElephant:

Hoppas de lägger till alternativ angående dräkten i mp, så som att inte ha den med alls eller att enbart en person kan ha den på sig. Eller kanske begränsa några av dräktens styrkor... fast å andra sidan kanske dräkten är för stor del av spelet...

håller med helt skulel vara roligt om man fick välja om man vill ha med den eller att man kan hitta den lite här där på en map eller att sämsta spelarn får den o.sv skulle vara grymt!

Kan hålla med er där, men jag tror ändå att det hade blivit lite Quake-mp-känsla om det hade varit så.
Fast det hade nog varit ganska coolt i DM om det hade varit så. Tyvärr tror jag inte att vi ska räkna med det, för crytek har sagt att Nanosuit kommer spela stor roll i multiplayer.

För övrigt förstår jag inte varför hypen kring denna nanosuit är så stor Vi såg det ju redan i Half-life

Medlem

hoppas att man antingen får välja en egenskap som inte går att byta förräns en ny runda börjar eller att man dör eller att man plockar upp någon annans dräkt.
eller om allt funkar, att vara ysonlig gör att man tål mindre/ extra styrka gör att man går långsamt, snabbhet gör att precisionen i vapnet försämras.

eller att det tar ett tag att ladda upp alla powers. verkar inte för skoj att kunna bli stålmannen en gång var 15:e sekund. som sagt, verkar.

Medlem

Enjoy...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Crysis är snyggare.

Medlem

öhm.. det är crysis på bilderna? :S

Medlem

Ja.

Finns mer om multiplayer här, från samma person som skrivit utvecklardagboken.

1
Skriv svar