Träffa andra Quake Wars-spelare redan idag

Robot
Medlem
Träffa andra Quake Wars-spelare redan idag

\o/ Registrerade mig igår, forumet är redan i full fart.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem

Satan va du spammar där katten! 102 posts redan


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av [NympH:

"]Satan va du spammar där katten! 102 posts redan

Det är inte spam, det kallas att smälta in mängden aka vara förjävligt uttråkad.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

*host*Spam*host*

Medlem

Niiice! Reggar mig direkt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

men vi har ju FZ, där ska ju alla vara och diskutera ET:QW

Världens mittpunkt


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

Götta!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Finns ju en svensk sida också.

http://www.quakewars.se/


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem
Skrivet av cleor:

Finns ju en svensk sida också.

http://www.quakewars.se/

Finns två svenska sidor, quakewars.se och http://www.et-quakewars.se

Medlem

(Nu kommer jag att vara kontroversiell.)

Synd bara att quakewars.se (bf2.se, bf2142.se ´s) moderatorer, skribenter och admins består av 70% småungar. Jag har aldrig varit med om så mycket pajjkastning som under min tid i bf2 comunityn.

Bf2.se företog sig att representera den "svenska" bf2 grenen och ändå sitter moderatorerna m.fl och mobbar spelare.. Dom skickar in önskemål från "de svenska bf2-spelarna" om ändringar i spelet efter tvivelaktiga undersökningar.

Nej, det var riktigt pinsamt att tillhöra den svenska bf2 comunityn.


signatur

living let die

Medlem

70% av crew? Lite överdrivet kanske, men ja det förekommer.

Önskemål, som i en namnpåskrivningslista med över 11 000 underskrifter?

Synd att du tycker så.


signatur

bäst

Inaktiv

Medelåldern i crew ligger för närvarande på drygt 21 år. En klar majoritet är myndiga, men det förekommer att vi tar in skribenter/moderatorer som är något/några år yngre, om vi anser dem flitiga och mogna.

När någon ansöker till crew går vi inte blint på ålder utan på deras mognad. Alla som ansöker måste genomgå en provperiod, och de som inte beter sig moget eller inte är aktiva sållas bort.

Du skriver att moderatorerna m.fl mobbar spelare. Det känner jag inte igen mig i, men om något sådant skulle förekomma är det naturligtvis allvarligt och då är det smidigast att skicka ett pm till JaZzE eller mig på sidan, som är huvudadmins.

Slutligen vill jag tillägga att vår sida är väldigt uppskattad inom BF-världen, och att vi fått en hel del beröm och lovord genom åren. Häromdagen nådde medlemsantalet nya fantastiska 30 000, något som nog ingen av oss hade förväntat oss från början. Det finns många som har slutat spela BF2 men som fortfarande besöker BF2.se varje dag för att de tycker om forumen så mycket. Efter all positiv feedback var det inte svårt att öppna QuakeWars.se, som dessutom många i BF-världen har höga förväntningar på och med stor sannolikhet kommer att spela inom en snar framtid.

Medlem

Först och främst vill jag tacka er att ni tog er tid att bemöta mitt inlägg här på FZ. Även då det är lite offtopic.

JaZzE: Det är imponerande att ni fick ihop 11 000 underskrifter, men som SharkBaiT säger "fantastiska 30 000 medlemmar". Är det då rimligt när 64% är emot att ni väljer att skicka in önskemål om ändringar till Dice/EA?

SharkBaiT: Man kan även visa det på ett annat sätt.
Över 20år gammal: 4st. (21,30,35 & 35)
Under eller 20år: 10st (16,16,16,16,17,18,18,19,19 & 20)

Det här med att visa eran ålder känns som ett slag under bältet, tanken bakom det är inte att försöka förlöjliga eran staff utan snarare visa vilka 3 som drar upp medelåldern.

SharBaiT, du skriver att jag ska skicka ett Pm till dig eller Jazze om jag har klagomål om hurvida eran crew sköter sitt jobb.. Och se på katten, det har jag nästan gjort. På den tiden cmd* fortfarande var aktiv så fick han sig ett meddelande som handlade om hur crew´n tog ställning för klan-spelare och emot vanliga public spelare.

Min igentliga huvudbry ligger inte i eran ålder, utan det ligger i hur en sida av eran storleken och nisch ska skötas. Eran crew ska agera domare och bödel, då fungerar det INTE att dom utrycker sin mening på forumen. Eran sida ska representera SAMTLIGA spelare, då fungerar det INTE att ni kör undersökningar för att senare skicka iväg dom som underlag om önskemål hur spelen ska utvecklas.

Jag hoppas att ni kan/vill ta till er den här kritiken. Och sen skulle jag vilja be FZ.se om ursäkt, en sådan här diskusion ska inte behöva ta upp plats i erat forum.

/mvh art.

*cmd, grundare av bf2.se


signatur

living let die

1
Skriv svar