Microsoft tar itu med Xbox Lives bluffkonton

Robot
Microsoft tar itu med Xbox Lives bluffkonton
Inaktiv
Microsoft tar itu med Xbox Lives bluffkonton

Vad är det för innehåll som man skapar bluffkonton för att få?

Medlem

jag vet att amerikanska xbox användare har en hel del mer att välja på bla media marketplace som inte alls finns för oss.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Håhå jaja, Ett sånt tjafs. Kan vi inte ha En värld Ett land.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Microsoft-jugend strikes again!
All heil Bill

(Man tycker ju att de borde ge exakt samma tjänster världen över)

Medlem

Har rätt mycket att göra med Bill Gates, som inte är ledare på företaget ifråga. Nej snarare är det filmbolagen vilka vill kunna kontrollera i vilken takt materialet når ut i världen.

På amerikanska marketplace finns där skitmycket TV serier, filmer etc. Vi har iofs samma system i Sverige. Fast här kallas det Piratebay/Ancient.


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Vad är det för innehåll som man skapar bluffkonton för att få?

tror de e filmer å serier tex.
ungefär som appletv (som endast kan användas i usa fullt ut)
jag vet inte helt hundra men enligt polarna så är de sådant man kan ladda ner/köpa i Usa därför kommer nya xboxen me större hd å hdmi just för att man ska kunna ladda ner mer å få bättre bild å ljud å allt skit

Medlem

Det är en del demos som bara finns på den amerikanska marknaden, bland annat Armored Core 4 och Viva Pinata. Också går det att ladda ner filmer och serier. Fattar inte varför lagen säger emot att släppa serier och filmer här i Sverige egentligen.

Medlem
Medlem

Ett ord: efterblivet.

Medlem

Kan tänka mig att det beror på att tyskar och fransmän måste ha allt översatt till sitt modersmål. Brukar ju oftast bero på det när spel släpps senare i EU än resten av världen. Blä

Medlem
Skrivet av cleor:

Håhå jaja, Ett sånt tjafs. Kan vi inte ha En värld Ett land.

New World Order? *Tviih!*

Medlem
Skrivet av cleor:

Håhå jaja, Ett sånt tjafs. Kan vi inte ha En värld Ett land.

ett folk, en ledare?

var har jag hört det där förut.. :\

Medlem

De har iaf sagt att de planerar att lansera Video Marketplace mer ordentligt mot slutet av 2007 i europa.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av notwist:
Skrivet av cleor:

Håhå jaja, Ett sånt tjafs. Kan vi inte ha En värld Ett land.

ett folk, en ledare?

var har jag hört det där förut.. :\

Microsoft?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

upphovsrätt period

Medlem
Skrivet av Mahone:

Det är en del demos som bara finns på den amerikanska marknaden, bland annat Armored Core 4 och Viva Pinata. Också går det att ladda ner filmer och serier. Fattar inte varför lagen säger emot att släppa serier och filmer här i Sverige egentligen.

Speldemos verkar märkligt att de inte ska släppas här också men när det gäller filmer och serier så är det nog snarare utgivarna som satt stopp och inte Microsoft.

/ LordDaimos

1
Skriv svar